silje123 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 (endret) Hei! Er det noen der ute som synes silke eller sateng "tenner" dere? Kjæresten min synes det meste av dette stoffet er meget sexy! Jeg synes det er helt i orden, og bruker ofte satengbluser og div......Noen flere som liker sateng????? Har noen av dere klær i sateng som "mannen" liker?? (Interesert i å høre!) Endret 25. november 2007 av silje123
TheHairyToothfairy Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Her kjenner jeg meg igjen, gitt, hehe. Sateng/silke har enorme effekter på blodtrykket, langt mer kinky enn lakk og lær for min del.
Transe Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Liker silke og sateng. Har sengklær i sateng. Yndertøy i silke og kjoler og skjørt i både silke og sateng.
Frk Johansen Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg digger det selv men kjæresten er mest opptatt av å få det av. Han er nok mer på latex han min og det er jo ikke akkurat noe å gå med på jobben Endret 23. november 2007 av Frk Johansen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå