Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på byporten for en måneds tid siden, og da var jeg innom en interessant, liten butikk i etasjen over gateplanet (ganske sikker på at det var der). Den var i samme etasje som Kremmerhuset, Mique og lå ved siden av en liten butikk med kontorting. Den lå rett ved siden av rulletrappen som går opp fra gateplan.

De hadde mye forskjellig, litt dill og dall, noen nydelige og morsomme babyklær og annet diverse. Jeg har vært på byporten.no og sjekket, men finner ikke butikken :(

Noen som vet hvilken butikk jeg mener?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det den som selger småting? I så fall mener jeg å huske at den heter HandySize eller noe. Jeg skal til butikken rett overfor i dag, så jeg kan sikkert sjekke det om du vil.

Skrevet
Artista? Ved siden av parfymeriet?

Er det den som selger småting? I så fall mener jeg å huske at den heter HandySize eller noe. Jeg skal til butikken rett overfor i dag, så jeg kan sikkert sjekke det om du vil.

Takk for svar, begge to :)

Artista har jeg ikke fått sjekket ut på nett, så jeg vet ikke om det er den... Det er ikke HandySize, nei.

Det er ikke en av butikkene i gateplanet, men i etasjen over. Dårlig til å forklare :sjenert:

Gjest Gjest wondergirl
Skrevet

Artista selger i hvertfall sånne babyklær med tekst på, pluss en del design-dill og dall. Den ligger mellom blomsterbutikken på gateplan og første plan, der bl. a. Platekompaniet og Mique ligger.

Skrevet
Artista selger i hvertfall sånne babyklær med tekst på, pluss en del design-dill og dall. Den ligger mellom blomsterbutikken på gateplan og første plan, der bl. a. Platekompaniet og Mique ligger.

Da høres det ut som riktig butikk!

Vet du om de har hjemmeside? Greide ikke å finne noe info om de på byporten sin hjemmeside, og ikke noen hjemmeside...

Skrevet

Jeg tipper også at du tenker på Artista (som forøvrig har blitt til/skal bli til "People and Design"). De selger masse kule babyklær, bla. fra "Ugly Childrens Clothing" og "No Added Sugar". Finner ingen hjemmeside, men du kan se noen av klærne her.

Skrevet
Jeg tipper også at du tenker på Artista (som forøvrig har blitt til/skal bli til "People and Design"). De selger masse kule babyklær, bla. fra "Ugly Childrens Clothing" og "No Added Sugar". Finner ingen hjemmeside, men du kan se noen av klærne her.

Jeg googlet litt, og fant ut at det var riktig butikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...