Hedda-78 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei! Hva tror dere om denne? http://www.fertilityfriend.com/home/1dadc9 Er den trifasisk? Dersom jeg fjerner den positive EL-testen på dag 22, blir EL-datoen flyttet til dag 30. Håper ikke at EL-testen var falsk positiv, for det var jo ikke noe på dag 30. Testet negativt i går, men krysser fingrene for at det bare var litt tidlig. Forresten: hvorfor mener FF at jeg ikke bør teste før 4 dager etter IKM? Noen som vet?
Chiquita Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 den ser uten tvil trifasisk ut, dersom alle opplysninger stemmer (de lave tempene før el ikke var påvirket av noe, f.eks) Med stigning nr 2 8 dpo, kan jo det se ut som om det er "feste-tid". Men, selv om man får trifasisk temp, så vil ikke det si at man er grarantert befruktning, men en god indikasjon. Lykke til!
Hedda-78 Skrevet 25. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2007 Æsj, nei desverre ikke garantert befruktning, nei. TR kom i går. Jeg som virkelig hadde troen denne gangen
Chiquita Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Lykke til nestegang. Og som en "advarsel" - det er noen som nesten alltid har trifasiske kurver uten at de er gravide, har du tempet så lenge at du vet om du er en av disse? Og hvor lang lutealfase pleier du vanligvis å ha?
Hedda-78 Skrevet 27. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2007 Nei, dette var første syklus med temping og EL-testing, så det vet jeg ikke. Det var PP6, nå har vi begynt på PP7. Jeg har hatt litt ustabile sykluser etter pilleslutt, alt fra 32 til 50 dager. Så lutealfasen min vet jeg ikke mye om, gitt! Vet mer om en måned!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå