Karmosin Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Kan noen anbefale en dyktig og ikke altfor hysterisk overpriset dyrlege i Oslo? Gjerne nær Bøler, men egentlig hvor som helst som er enkelt å komme til med kollektivtransport.
Gjest Pet Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Den enkleste å komme seg til med kollektivtransport er vel Oslo Dyreklinikk på Ensjø, men den er ikke spesielt billig. Groruddalen Dyreklinikk ligger på Stovner. Lengre reisevei, men de er rimeligere.
Karmosin Skrevet 22. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2007 Den enkleste å komme seg til med kollektivtransport er vel Oslo Dyreklinikk på Ensjø, men den er ikke spesielt billig. Groruddalen Dyreklinikk ligger på Stovner. Lengre reisevei, men de er rimeligere. Oi, kjapt svart! Takk skal du ha. *sukk* Stovner er laaangt av gårde. Jaja, det veier vel opp at man ikke må gå to km fra T-banen med et reisebur med en skikkelig gretten katt i. Betyr "rimeligere" bare at de er rimeligere enn dyre Oslo Dyreklinikk eller at de er i et kurant prissjikt generelt?
Gjest Pet Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Betyr "rimeligere" bare at de er rimeligere enn dyre Oslo Dyreklinikk eller at de er i et kurant prissjikt generelt? Jeg har bare vært hos de to, så jeg har ikke noe annet sammeligningsgrunnlag. Jeg sparte vel et par hundrelapper på å ta kloklipp, tannstell og fjerning av klumper i pelsen på katta mi på Groruddalen Dyreklinikk. Men du kan jo bare ringe klinikkene og spørre om prisen på det du skal ha gjort med katta. Det har jeg gjort.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Jeg har bare vært hos de to, så jeg har ikke noe annet sammeligningsgrunnlag. Jeg sparte vel et par hundrelapper på å ta kloklipp, tannstell og fjerning av klumper i pelsen på katta mi på Groruddalen Dyreklinikk. Men du kan jo bare ringe klinikkene og spørre om prisen på det du skal ha gjort med katta. Det har jeg gjort. Synes Groruddalen har steget ganske mye i pris siste året jeg da. Så syntes ikke jeg sparte så mye på å gå der framfor Ensjø. Fordelen med Ensjø er jo at de er døgnåpne, og det kan være greit å velge en "fast-veterinær" som har denne muligheten, så du kjenner klinikken du ev må oppsøke midt på natta. :katt:
mamut75 Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 (endret) De beste veterinærene er på veterinærhøyskolen syntes jeg , det er iallefall der vi har endt opp hver gang de andre veterinærene ikke greier å finne ut hva som feiler dyret eller hvordan de skal behandle det . Jeg vet ikke om de er spesielt dyre eller spesielt billige siden det har vært samboer som har vært mest med hunden til veterinæren i det siste . Endret 22. november 2007 av Væren75
Karmosin Skrevet 23. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2007 Men du kan jo bare ringe klinikkene og spørre om prisen på det du skal ha gjort med katta. Det har jeg gjort. Jeg er lat Alvorlig, jeg håpet å unngå en svær ringerunde med å spørre de allvitende forummedlemmer. Jeg har googla opp og ned og sidelengs, men da finner man bare navn (og må finne ut hvor i huleste de befinner seg), og noen få klinikknettsider som er skikkelig dårlige på å oppgi priser. Sist jeg trengte dyrlege var for flere år siden og et annet sted enn Oslo, så jeg vet ynkelig lite om prisnivået her.
Karmosin Skrevet 23. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. november 2007 Fordelen med Ensjø er jo at de er døgnåpne, og det kan være greit å velge en "fast-veterinær" som har denne muligheten, så du kjenner klinikken du ev må oppsøke midt på natta. :katt: Godt poeng!
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 http://www.hjemmedyrlegen.no/ Hellerudsvingen 5, 0684 Oslo http://www.torillmoseng.com/ Smalvollv. 30 B, 0667 Oslo
Karmosin Skrevet 23. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2007 http://www.hjemmedyrlegen.no/ Hellerudsvingen 5, 0684 Oslo http://www.torillmoseng.com/ Smalvollv. 30 B, 0667 Oslo Hjemmedyrlegen ser strålende ut, må bare få sterilisert katten et annet sted - og høre om priser på resten av det vi skal ha gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå