Gjest ami Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Har installert sims2 men får ikke til å installere tilleggspakkene jeg har, bla sims dyreliv. På slutten kommer det opp sånn "sjekker om oppdateringer" også skal jeg ta ut spillet og sette i the sims 2 men får ikke ut simsdyreliv cden.. sånn er det på alle tilleggspakkene. Hva skjer? Hva skla jeg gjøre for å få til?
Tabris Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hvis du ikke får den ut så høres det mer ut som om det er noe galt med selve avleseren enn med spillet?
Gjest ts Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Når jeg prøver å ta ut cden for å sette inn sims2 (for å gjøre ferdig installeringen) kommer det opp en feilmelding hvor det står noe om " Sonic DLA...har oppdaget noe som er i bruk, avslutt og prøv på nytt.." et eller annet. Og siden jeg ikke får ut cden da må jeg bare trykke avbryt. Og da kommer cden ut uten noe problem. arrgh!
Tabris Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Hm, det kjenner jeg ikke til. Har du prøvd support-forumet på sims2.no?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Ser ut som det er noe galt med sidene på sims2.no, men takk for tipset. Skal sjekke imorgen å se om de har fått ordnet da.
Gjest Leya Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Hvilket plate setter du inn for å kjøre spillet etter at du har innstallert tilleggspakkene? Du skal bruke den siste plata, altså dyreliv om det er den siste du har innstallert for å kjøre spillet. Men det er kanskje ikke det som er problemet? Ring EA suppert. De er veldig greie å spørre om alt mulig som er feil og vanskelig å få til. tlf.nr deres står bakerst i heftet somfølger med spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå