Såga Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Bruker man fremdeles disse klærne eller er det ferdig nå? Eller på vei ut kanskje?
lubiluu Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 jeg aner ikke, men det er lov å håpe.,,
happy_85 Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg ser veldig mye av det rundt omkring enda, så er nok ikke borte:) Men du burde jo gå med det du liker, synes er fint og føler deg vel i uansett hva som er in og ut;) Jeg bruker hvertfall både leggings, midjebelte og sånn enda:) Synes det er veldig stilig, og behagelig å gå i..
lubiluu Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 da måtte jeg anskaffet meg en midje først... det er nok ikke på mote lenger når jeg er klar haha
Såga Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg ser veldig mye av det rundt omkring enda, så er nok ikke borte:) Men du burde jo gå med det du liker, synes er fint og føler deg vel i uansett hva som er in og ut;) Jeg bruker hvertfall både leggings, midjebelte og sånn enda:) Synes det er veldig stilig, og behagelig å gå i.. Ja jeg er vel egentlig enig i at man bør gå med det man liker, men jeg har ikke vært i Norge på en stund, og var derfor litt usikker. Jeg har litt godt med både pupper og rompe og liker derfor midjebelte veldig godt Ellers så vet jeg ikke med blyantskjørt, jeg er egentlig litt lav... men nå har jeg ihvertfall kjøpt ett så få jeg se om jeg bruker det. (De hadde faktisk sånne skjørt i alle butikkene jeg var innom, så her er det ihvertfall i bruk ennå)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå