kristine 80 Skrevet 13. april 2003 #1 Skrevet 13. april 2003 Hei!!!! Jeg tenkte og spørre om hvilken parfyme du bruker mest av? Og er du en varm eller kald person? Hilsen Kristine :D
Heidi Skrevet 13. april 2003 #2 Skrevet 13. april 2003 Bruker Ysatis, kommer alltid tilbake til den. Bruker andre imellom, men den er favvis. Aner ikke om jeg kan beskrives som varm eller kald person, er det farger eller temperement du tenker på? I farger er jeg kald, men kan ha temperement som en italiensk taxisjåfør *lol* Men liker varme krydrete dufter Heidi
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2003 #3 Skrevet 13. april 2003 Som oftest bruker jeg l`eau d`Issey eller Hugo Boss - Deep Red. Liker også D&G Feminine og Chanel - Mademoiselle. I farger er jeg varm/høst.
Gjest Kinga Skrevet 13. april 2003 #4 Skrevet 13. april 2003 Bruker Giorgio Beverly Hills sin parfyme "G" nå for tiden. Varm eller kald som person? Har fått høre jeg er begge deler. En kald fisk som kan late som jeg er varm gjerne, eller kanskje er jeg en varm, varm person med tendenser til kynisme. Hvis det er slik karakteristikk du tenker på da... Fargene mine er i alle fall lyse; lys hud, lyst hår, mørke gråblå øyne. Blir jeg varm eller kald da?? Vibeke
Julie Skrevet 13. april 2003 #5 Skrevet 13. april 2003 Her går det i Estèe Lauders "Pleasures". God og frisk. Julie.
Gjest Vega Skrevet 13. april 2003 #6 Skrevet 13. april 2003 Bruker bare parfymefrie produkter, så og si, men hender jo at balsam osv. inneholder parfyme. Samme gjør mannen min. Synes naturlig (ren) lukt er den beste som finnes. Er høst i farger...
Cupcake Skrevet 14. april 2003 #7 Skrevet 14. april 2003 Kjøpte meg en såkalt "billig parfyme" (prøver å spare penger :-? ) på H&M her om dagen, "Premiere Gem," som jeg bruker idag. Den lukter godt den, selv om den ikke var så dyr. (ca. 30,-) :-) Den parfymen jeg bruker mest av er helt klart "White Musk" fra Body Shop. Har ikke peil på om jeg er en varm eller kald person.
myagi Skrevet 14. april 2003 #8 Skrevet 14. april 2003 Dalissime. Om jeg er varm eller kald aaaaaaaner jeg ikke.
Edie Skrevet 14. april 2003 #9 Skrevet 14. april 2003 Touch fra Burberry eller Jean Paul Gaultier. Aner ikke om jeg er en varm eller kald person
valmue Skrevet 14. april 2003 #10 Skrevet 14. april 2003 Dolce&Gabbana Light Blue, Chanels Coco, m.fl.
RoadQueen Skrevet 14. april 2003 #11 Skrevet 14. april 2003 Ultraviolet fra Paco Rabanne. Har ikke peiling på om jeg er varm eller kald; hater å fryse..
Gjest Étoile Skrevet 14. april 2003 #13 Skrevet 14. april 2003 Jeg bruker for tiden Nina Ricci Premier Jour til hverdags og Dior Addict hvis jeg skal ut. Bytter parfymer ganske ofte og har et lager av halvfulle flasker... Tipper jeg har varme farger, vet ikke helt jeg.
Gjest Diva Skrevet 14. april 2003 #15 Skrevet 14. april 2003 Nå fortiden bruker jeg 5th avenue fra Elizabeth Arden. Den er gyllen, glamorøs og feminin. Som alternativ er det i mer pyntede anledninger og helst om kvelden Addict fra Dior. Herlige dufter begge to :D Varm eller kald ? Aner ikke... Kommer an på hva du mener med det, egentlig:)
Johanna Skrevet 14. april 2003 #16 Skrevet 14. april 2003 Jeg bruker poem. Har ikke peiling om jeg er varm eller kald...
brum Skrevet 14. april 2003 #17 Skrevet 14. april 2003 Jeg bruker Sabatini. Ender alltid opp med den etter å ha prøvd andre i perioder.
Jusy me Skrevet 15. april 2003 #18 Skrevet 15. april 2003 jeg bruker Dior Addict. Syns den lukter kjempe godt...
kristine 80 Skrevet 21. april 2003 Forfatter #19 Skrevet 21. april 2003 Tøøøft.. Har vært lenge borte på påskeferie, men endelig tilbake. Selv har jeg brukt Nina Ricci Premier Jour velllldig lenge. Plutselig en dag gikk jeg forbi en åpenbaring :D Husker ikke helt hvordan den skrives ... Lacozte tror jeg. Helt nydelig duft. Den var litt dyr, med det hjalp ikke. Jeg er en varm og kald person, går mot varmere farger og moter mot sommeren. Kristine
Lemoni* Skrevet 21. april 2003 #20 Skrevet 21. april 2003 jeg går aldri lei av Pleasures fra estee lauder. men for å være helt sikker på at jeg ikke skal bli lei av den så bruker jeg også J`adore fra christian dior. den er også innmari frisk og god!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå