Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!!

Jeg tenkte og spørre om hvilken parfyme du bruker mest av?

Og er du en varm eller kald person?

Hilsen Kristine :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker Ysatis, kommer alltid tilbake til den. Bruker andre imellom, men den er favvis.

Aner ikke om jeg kan beskrives som varm eller kald person, er det farger eller temperement du tenker på? I farger er jeg kald, men kan ha temperement som en italiensk taxisjåfør *lol* Men liker varme krydrete dufter

Heidi

Gjest gjesta
Skrevet

Som oftest bruker jeg l`eau d`Issey eller Hugo Boss - Deep Red. Liker også D&G Feminine og Chanel - Mademoiselle.

I farger er jeg varm/høst.

Skrevet

Bruker Giorgio Beverly Hills sin parfyme "G" nå for tiden.

Varm eller kald som person? Har fått høre jeg er begge deler. En kald fisk som kan late som jeg er varm gjerne, eller kanskje er jeg en varm, varm person med tendenser til kynisme. Hvis det er slik karakteristikk du tenker på da...

Fargene mine er i alle fall lyse; lys hud, lyst hår, mørke gråblå øyne. Blir jeg varm eller kald da??

Vibeke

Skrevet

Her går det i Estèe Lauders "Pleasures". God og frisk.

Julie.

Skrevet

Bruker bare parfymefrie produkter, så og si, men hender jo at balsam osv. inneholder parfyme. Samme gjør mannen min. Synes naturlig (ren) lukt er den beste som finnes.

Er høst i farger...

Skrevet

Kjøpte meg en såkalt "billig parfyme" (prøver å spare penger :-? ) på H&M her om dagen, "Premiere Gem," som jeg bruker idag. Den lukter godt den, selv om den ikke var så dyr. (ca. 30,-) :-)

Den parfymen jeg bruker mest av er helt klart "White Musk" fra Body Shop.

Har ikke peil på om jeg er en varm eller kald person. :)

Skrevet

Dalissime.

Om jeg er varm eller kald aaaaaaaner jeg ikke.

Skrevet

Touch fra Burberry eller Jean Paul Gaultier.

Aner ikke om jeg er en varm eller kald person

Skrevet

Dolce&Gabbana Light Blue, Chanels Coco, m.fl.

Skrevet

Ultraviolet fra Paco Rabanne. Har ikke peiling på om jeg er varm eller kald; hater å fryse.. :lol:

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg bruker for tiden Nina Ricci Premier Jour til hverdags og Dior Addict hvis jeg skal ut. Bytter parfymer ganske ofte og har et lager av halvfulle flasker... Tipper jeg har varme farger, vet ikke helt jeg.

Skrevet

Nå fortiden bruker jeg 5th avenue fra Elizabeth Arden. Den er gyllen, glamorøs og feminin.

Som alternativ er det i mer pyntede anledninger og helst om kvelden Addict fra Dior.

Herlige dufter begge to :D

Varm eller kald ?

Aner ikke...

Kommer an på hva du mener med det, egentlig:)

Skrevet

Jeg bruker poem.

Har ikke peiling om jeg er varm eller kald... :)

Skrevet

Jeg bruker Sabatini. Ender alltid opp med den etter å ha prøvd andre i perioder.

Skrevet

jeg bruker Dior Addict. Syns den lukter kjempe godt...

Skrevet

Tøøøft..

Har vært lenge borte på påskeferie, men endelig tilbake.

Selv har jeg brukt Nina Ricci Premier Jour velllldig lenge.

Plutselig en dag gikk jeg forbi en åpenbaring :D

Husker ikke helt hvordan den skrives ... Lacozte tror jeg.

Helt nydelig duft. :hoppe:

Den var litt dyr, med det hjalp ikke.

Jeg er en varm og kald person, går mot varmere farger og moter mot sommeren.

Kristine

Skrevet

jeg går aldri lei av Pleasures fra estee lauder. men for å være helt sikker på at jeg ikke skal bli lei av den så bruker jeg også J`adore fra christian dior. den er også innmari frisk og god!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...