Gjest Gjest_Mab Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg har i noen år nå forsøkt å finne en adventsstjerne av sammen typen som jeg vokte opp med, men uten hell. Panduro (tror jeg bestemt) solgte veldig fine, enkle adventsstjerner i tre som kom som byggesett en gang på åttitallet. Jeg lurer på om noen her kjenner til et sted som ennå selger disse? Jeg er ikke noen stor fan av plast-stjernene som selges i dag, og det hadde gjort underverker for julestemninga å ha denne stjernen dinglende i vinduet. :D Høres den kjent ut?
Gjest o' advent Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Den i metall (blank eller matt "gull") med vanlig/liten lyspære i midten? Har sett ekstremt lite av den de siste to-tre årene. Håper vår lever videre, for jeg ingen tilhenger av de nye funkisadventsstjernene.
Gjest Ikke-innlogget_Annchristin86 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Den i metall (blank eller matt "gull") med vanlig/liten lyspære i midten? Har sett ekstremt lite av den de siste to-tre årene. Håper vår lever videre, for jeg ingen tilhenger av de nye funkisadventsstjernene. Jeg så den typen ifjor. Altså den metalgreia. Husker ikke helt hvor, men tror Bauhaus har en del stjerner av forskjellige slag om du evt bor i nærheten.
Gjest Gjest_Mab Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Nei, var ikke metall jeg tenkte på. Denne var i tre, og jeg tror faktisk den kom som byggesett du måtte lime sammen selv. Kanskje litt vel optimistisk å håpe at jeg får tak i en adventsstjerne i tre nå... Plastskitgenerasjonen...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #6 Skrevet 24. november 2007 Her er en stjerne. Usikker på om hele er tre. Du får se på den.
Gjest G dogg Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 De annonserte akkurat den lampa i en butikk i Steinkjer sentrum. Mamma ønsker seg den til jul (siden den hun har hatt siden 80tallet har blitt ødelagt). Tror jeg skal ta turen å se om de har den;)
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 #8 Skrevet 3. desember 2007 Den i metall (blank eller matt "gull") med vanlig/liten lyspære i midten? Har sett ekstremt lite av den de siste to-tre årene. Håper vår lever videre, for jeg ingen tilhenger av de nye funkisadventsstjernene. Kjøpte en i metall ("gull") på Skeidar i fjor for en billig penge.
SilkeSatan Skrevet 3. desember 2007 #9 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Min mor kjøpte en i tre til meg ifjor, som består av trekanter som du må bygge oppå hverandre som etterhvert blir til en stjerne. Men hvor vet jeg ikke.. Beklager, svarte ikke på spørsmålet ditt, men tror jeg skjønner hva slags stjerne du vil ha. Mulig på en trevirke butikk elns? Skeidar, bohus, Jernia? Har ikke peiling egentlig, men jeg ville sjekket ut disse stedene. Endring: Så på den linken nå, og det er nesten helt lik som den jeg har=) Endret 3. desember 2007 av SilkeSatan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå