Gjest Birgit Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Var så sikker på at det skulle klaffe denna måneden, men nei, idag kom mensen :gråte: Trudde ikke jeg skulle bli så skuffa, men det blei jeg altså... Hilsen en som vil ha en liten
Harlekin Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Var så sikker på at det skulle klaffe denna måneden, men nei, idag kom mensen :gråte: Trudde ikke jeg skulle bli så skuffa, men det blei jeg altså... Hilsen en som vil ha en liten Uff, jeg vet ... kroppen lurte meg også sist gang. Ble kjempeskuffet og lei meg, akkurat som deg. Bedre lykke neste gang!
jente 79 Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Er like trist hver gang det der... Lykke til i neste periode
Gjest Birgit Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Uff, jeg vet ... kroppen lurte meg også sist gang. Ble kjempeskuffet og lei meg, akkurat som deg. Bedre lykke neste gang! Er like trist hver gang det der... Lykke til i neste periode Tusen takk for støtte Det trengs i disse prøveperioder Ja vi får bare prøve igjen
Zeena Skrevet 27. november 2007 #5 Skrevet 27. november 2007 Lykke til :=) Kanskje du er heldig og klaffer denne måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå