Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WonderBra har noen BHer med veldig lavt feste foran!

Jeg har to stk og er superfornøyd :-)

Gjest puselabb
Skrevet

Victoria's Secret har bher som er laget for å brukes under dype utringninger. Men her i Norge vet jeg ikke, synes ikke vi har så godt utvalg i butikkene her.

Skrevet

Jeg har sett noen sånne bh'er på Lindex.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det er meninga du skal være utstyrt med sprettpupper til sånne kjoler skjønner du :-)

Gjest antigartner
Skrevet

Fin kjole!!

Gå i en "ordentlig" undertøysbutikk, så finner du sikkert noe. Der er det gjerne skikkelig serviceinnstilt betjening med skikkelig peiling på undertøy, og de kan hjelpe deg å finne noe som passer til det meste. (Jeg har lang erfaring med slike butikker pga at jeg bruker skikkelig ukurant BH-størrelse.)

Du må regne med å betale for kvalitet og service, men det er det verdt!

Skrevet

Hvis du ikke har veldig store pupper kan det funke med en sånn selvklebende BH. Jeg har en selv (Lindex), og den er genial. Den jeg har finnes imidlertid bare i small og medium - jeg kjøpte small, og den er nesten litt i minste laget (bruker 70 B i vanlige BHer), så de funker nok ikke til noe større enn C-pupper, dessverre.

Skrevet
Det er meninga du skal være utstyrt med sprettpupper til sånne kjoler skjønner du :-)

Men hva om jeg har sprettpupper da? ;) noe jeg har.

Jeg er bare ikke komfortabel med å gå uten skjønner du.

Liker meg mye bedre når jeg er har på meg en passende bh.

Ellers takk til alle dere andre!:) gleder meg til å få den. Bare jeg kjøpte den i sort..:)

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg ser ikke problemet med å gå uten BH jeg da?

Vet mange er helt avhengige av det, men det er ikke pent med synlige BH-stropper eller sånne grusomme "usynlige" plaststropper...

Vet ikke om jeg bare er ekstremt heldig som føler det er helt greit å gå uten eller om jeg er rar, jeg...

Skrevet
Jeg ser ikke problemet med å gå uten BH jeg da?

Vet mange er helt avhengige av det, men det er ikke pent med synlige BH-stropper eller sånne grusomme "usynlige" plaststropper...

Vet ikke om jeg bare er ekstremt heldig som føler det er helt greit å gå uten eller om jeg er rar, jeg...

Du er ikke rar. Jeg synes også det her helt uproblematisk å gå uten bh når antrekket krever det. Og de plaststroppene er virkelig, virkelig grusomme.

Skrevet

Jeg vil gå med bh i denne kjolen.

Og som dere sikkert ser på bildet, så vil ikke stropper være synlig ;)

Ei heller noe annet av bh'en - hvem er det vel som går med det :)

Skrevet

Igjen, jeg ser virkelig ikke hvorfor alle poengterer at man ikke skal ha synlige stropper el.lign :fnise:

JEG går aldri med det, og kommer heller ikke til å gjøre det i denne kjolen.

Jeg tenkte på en "spesial" BH, ala;

http://www.lasenza.co.uk/level3type.asp?st...ront&type=8

(Jeg er ikke i nærheten av en La senza butikk dessverre, og håper jeg kan finne en lignende modell i en annen butikk)

Skrevet (endret)
:) Endret av Miros
Skrevet
Nei til synlige bh kanter og stropper!!

:)

Kjeft a! Det er ikke alle som har så små pupper at de kan velge å gå uten, og ikke heller ha så slapp bh at den ikke strammer på ryggflesket.

Nei hengekøye- BH er!

Til TS, har du prøvd brystteip?

Gjest Frysepulver
Skrevet
Kjeft a! Det er ikke alle som har så små pupper at de kan velge å gå uten, og ikke heller ha så slapp bh at den ikke strammer på ryggflesket.

Nei hengekøye- BH er!

Jeg har ikke små pupper, men de er foreløpig så unge at de ikke henger og slenger.

Den kjolen som TS her viser til ser ut til å sitte så stramt at den naturlig vil presse puppene inn - da trenger man ikke BH

Skrevet

Nei hengekøye- BH er!

Jeg ville nå heller bruk BH nettopp fordi puppene er små jeg da. Ikke for å ha en BH stappet med innlegg, men for at da får puppene en helt annen form, eller en form i det hele tatt ;P Men for alle dere som velger å gå uten BH, vær så god ;)

(men helt enig, utrooolig stygt med synlig "usynlige" stropper, og eller andre stopper som er synlige).

Skrevet
Jeg ville nå heller bruk BH nettopp fordi puppene er små jeg da. Ikke for å ha en BH stappet med innlegg, men for at da får puppene en helt annen form, eller en form i det hele tatt ;P Men for alle dere som velger å gå uten BH, vær så god ;)

(men helt enig, utrooolig stygt med synlig "usynlige" stropper, og eller andre stopper som er synlige).

Det er delvis derfor jeg og vil ha en BH under den :)

Men da får jeg bare se etter en på Lindex feks.

Tror dere La Senza kan ha en?

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Iselin_*
Skrevet

Prøv Change, de har ALLE størrelser fra 65 - 100, A - J Cup. De hjelper deg også å finne den perfekte størrelsen til deg :)

Og ikke bare har de alle størrelsene og servicen, bh`ene er utrolig flotte også!!

Du finner nærmeste butikk på www.change.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...