Gå til innhold

Julegaver til prinsesse på 5 år:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger sårt litt inspirasjon fra dere andre foreldre, på hva dere skal kjøpe til deres jenter i alder 5-6 år!

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nikoline_*
Skrevet

Krone, ballkjole, selskapsveske, englevinger, leppestift og all annen glitter og stas ...

Skrevet

Jeg tenkte ikke bare på "prinsesse" ting, men generelt hva dere har tenkt å kjøpe til en jente på 5-6 år :)

Skrevet

Her blir det en del bøker til små slektninger. Noen klassikere (Astrid Lindgren o.l.), billedbøker og Leseløver (lettlestbøker).

Skrevet
Jeg tenkte ikke bare på "prinsesse" ting, men generelt hva dere har tenkt å kjøpe til en jente på 5-6 år :)

Du skrev at det var en prinsesse vet du ;)

Skulle kanskje ha skrevet jente i stedet, for det er vel ikke snakk om kongelige her.

Skrevet

Jenta våres er 6 år og får av oss klær, bratz sminkedukke, bratz dukke og litt annet bratz. Også får hun cuttlekidz med alfabet og flere dies til. Dette brukes til scrapping og er beregna på barn. Vi pleier og scrappe mye sammen.

Skrevet

hei

vår datter er 5 år... og til jul skal hun få...

polly pocket fly.

my litle pony tehus

ds spill

diskolampe

dette er noe hun ønsker seg.. og det vil vi selvsagt kjøpe...

lykke til med dine valg..

Skrevet

Jenta vår er snart 5 år og ønsker seg:

Barbiehest, rosa lavalampe, polly pocket og bratz.

Hun vil også gjerne ha glitterlim, "frisørhode", perlebrett som er formet som prinsesser og cd`er.

Skrevet

Jenta mi er 6 og har nettopp får skøyter. Til jul får hun skiutstyr av oss, og spill til DS'en av andre. Mye klær også. Kjøper en del bøker til henne.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Datteren vår får:

Sparkesykkel, lego og gitar.

Muligens kjøper vi trommer til henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...