Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Kan noen hjelpe meg med pay pal- Har Prøvdt flere ganger å bestille på eart glo minerals.Logger inn på pay pal ,men kommer ikke vider .hva gjør jeg galt.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Det skjedde med meg også (tror jeg) da jeg bestilte derfra i går. Jeg trodde bestillingen hadde gått gjennom, men etter en liten tid fikk jeg mail fra dama som driver den nettbutikken. Hun sa at hun hadde mottatt pengene, men ikke bestillingen pga paypal ikke gjorde sånn at man returnerte tilbake til siden eller noe sånt. Dette var visst veldig vanlig for kunder i Norge og Nederland. Hun visste ikke hvorfor. Jeg sendte henne en mail med hva jeg hadde bestilt og da var alt i orden.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 TROR IKKE HUN HAR MOTTAT PENGER .STÅR INGENTING OM DET PÅ PAY PAL SIDEN IALLEFALL. mEN DET STÅR JO AT VI SKAL TILBASKE Å CONFIRM ORDEN ETTER AT VI HAR LOGGA INN PÅ PAY PAL.DET FÅR JEG IKKE TIL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå