Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Har kjøpt et elektronisk produkt hos Elkjøp. Dette gikk i stykker i løpet av 1 mnd. Så jeg leverte det inn til reparasjon og fikk vite at det skulle ta cirka 2 uker. Nå er det gått over en mnd. Kundeservice er i beste fall tilbakeholdne med å svare på henvendelser. De kan egentlig ikke si annet enn at produktet er sendt til verkstedet. Slik jeg ser det har Elkjøp en forpliktelse ovenfor meg - det er hos dem jeg har kjøpt produktet. Så mitt spørsmål er egentlig om noen har greie på hvilke rettigheter jeg har som forbruker nå. Jeg er ikke interessert i å vente i evigheter på at dette produktet skal bli reparert. Jeg vil gjerne heve kjøpet e.l for heller å kjøpe dette produktet hos en forhandler det er mulig å stole på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå