Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei. Til helgen skal jeg på date og det er min første date og :rødme: .Jeg er 24 år(jente) og har aldri hatt noen kjæreste før.Det som bekymrer meg litt er om han kommer til å spørre om mine tidligere forhold eller om jeg har datet før,jeg har hørt om gutter som synes det er teit om jenter som ikke har datet spesielt hvis de er på min alder. Noen tips om hvordan jeg kan svare på det?Hvis han spør
Gjest Indo Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 "Jeg har ikke funnet noen jeg synes er intressante nok til å date..før nå" (avsluttes med et frekt smil)
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Har aldri skjønt dette med å skulle snakke om ekser på date jeg da. Vet det er mange som ønsker å snakke om tidligere forhold osv, men for min del ønsker jeg heller å finne ut om vi har noe annet til felles enn om vi begge har vært i like mange/lange forhold el. Slapp av på daten, vær deg selv og ha det koselig. Hvis denne daten er av typen som bare vil spørre deg ut om fortida di og tidligere forhold er han kanskje ikke noe for deg uansett. :love:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå