Gjest Adam Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Jeg er 27 og hun er 24 år, vi har vært sammen i snart 5 år. Det siste året har jeg merket sexen har blitt sjeldnere, kortere og dårligere. Hun tar ikke på meg på samme måten, vi har det kjempefint ellers, men jeg syns det er ille at vi etter 5 år skal ha et sexliv som om vi har vært gift i 40 år.. Jeg har begynt å trene for å ha litt bedre kropp å tilby henne (men også for min egen velværes del). Mulig dette kan hjelpe noe, etterhvert. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å lage mer spenning i hverdagen? Og nå tenker jeg ikke på enkelt-opplevelser, som romatiske helger på hotell, middag en sen lørdagskveld med god vin osv.. Jeg er ute etter ting som kan gi oss tilbake spenningen og den gode sexen i hverdagene. Få litt av den råskapen i hadde tidligere tilbake. For å være litt mer konkret til jentene her: Hva tenner DEG i hverdagen??
Marihata Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Først og fremst må dere snakke sammen om hva dere tenker om saken. Spør henne om det er noe hun savner, om det er noe hun kunne tenkt seg annerledes, samme for deg. Kanskje dere har noen fantasier dere kunne tenkt dere å leve ut? Kan hende hun synes at det har blitt for mye rutine, dette finner dere ut av ved å snakke sammen. Ellers så vet jeg at hvis den ene har mistet lysten, så funker det dårlig å ta for mye intiativ. Kan hende hun har lyst å ha lyst, men får prestasjonsangst om du prøver for hardt.(Slik var det for meg iallefall en periode) Ellers så vil jeg tro at litt flørting i hverdagen ikke ville vært så dumt for å få spenningen opp;) Dette glemmer vi fort når vi ser hverandre hver dag. Jeg selv elsker litt frekke blikk, det virker selvsikkert, og hvis du i tillegg ikke tar noe mer intiativ annet enn blikket, kan det jo hende hun synes det er litt spennende. Flørt med henne så kommer hun kanskje av seg selv. Google hva dere kan gjøre for spennende ting sammen, det ligger jo masse artikler ute for hvordan man fiffer opp sexlivet. Hvis dere flørter litt med hverandre, blir dere litt nye for hverandre, prøv å husk hvordan du så på henne da dere var nye i forholdet. Kom gjerne med tilbakemelding om hvordan det funker;)
Gjest Indo Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Ja jeg må si som marihona her..frekke blikk er sexy! Ellers kan du jo spørre henne om hun har noen fantasier hun vil sette ut i livet? Kommunikasjon er nøkkelen her..Alle har slike perioder i ny og ne, som regel er dette en fase. Synes det er positivt at du forsøker hvertfall, og bra at du gjør en innsats med treningen..lykke til hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå