sweetr Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei Jeg lurer på om noe om strawberrynet. Jeg skal bestille der for første gang og da kan jeg jo få en "velkomst gave". Men hvis jeg bestiller rett under 200,- krs grensen, vil de da legge på verdien på velkomst gaven slik at verdien blir over 200 kr?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Hei Jeg lurer på om noe om strawberrynet. Jeg skal bestille der for første gang og da kan jeg jo få en "velkomst gave". Men hvis jeg bestiller rett under 200,- krs grensen, vil de da legge på verdien på velkomst gaven slik at verdien blir over 200 kr? Kan jeg ikke tenke meg. Gjorde i hvert fall ikke det på meg. Men så har de jo skiftet utsendingsland og det kan jo hende de gjør noe sært...
Rexina Skrevet 23. november 2007 #3 Skrevet 23. november 2007 Nei, de gjör ikke det:) bestillte drifra for en mnd siden og da fikk jeg velkomstgave også. Det kostet bare det jeg betalte for produktet, som var rett under 200 kr.
sweetr Skrevet 23. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2007 Ok, takk for svar Regina. Nå skal jeg kjøpe på siden
Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Men hva i huleste?? Har de sluttet å sendt varer til Norge nå? Var nettopp innom, og til min store forskrekkelse kommer jeg meg ikke lenger inn på Norsk valuta... :gråte: Og jeg som har ønsket meg så mye fra jul derifra..
Gjest Audrey Horne Skrevet 23. november 2007 #6 Skrevet 23. november 2007 :klø: Jeg får opp norsk valuta.
Gjest frustert Skrevet 23. november 2007 #7 Skrevet 23. november 2007 skjønner ingenting jeg. kommer meg ikke inn på noen av nettleserene mine. verken mozilla eller explorer.... hva i all verden skal jeg gjøre nå. Kommer inn på alle land untatt Norge
Smørblomsten Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Nå ble jeg nyskjerrig!! Hva er det som er velkomstgave til nye kunder???
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Øyenskygge fra Stila, men det var ikke særlige friske farger akkurat, og umulig og se hvordan fargen egentlig ser ut, med unntak av to så nesten alle de andre 4-5(?) like ut..
Nausicaä Skrevet 23. november 2007 #10 Skrevet 23. november 2007 Du kan velge norsk valuta etter du har gått innpå et annet land. Dropdown-meny over alle prisene. Tilbake til tema: Jeg fikk en lipgloss i velkomstgave for en stund siden, og da ble den sendt i egen forsendelse en uke senere, med egen pris uenpå. Husker ikke hva det stod, men du slipper garantert toll. Jeg hadde kjøpt parfyme da, og de tingene blir jo sendt fra to forkskjellige steder. (Litt morsomt: parfymen kom ikke så langt nær så godt isolert og pakket inn som den lille lipglossen som kom i en ganske stor pappeske med masse "ostepop" inni)
Smørblomsten Skrevet 23. november 2007 #11 Skrevet 23. november 2007 Får man mer enn èn skygge? Alt på bildet? http://us.strawberrynet.com/newcustpro.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå