Gå til innhold

Kan man bestille fra Amazon.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Leverer de til Norge? Leveringstid ca? Og hvis jeg bestiller flere ting, kommer de i en samlet pakke eller hver for seg? Noe annet jeg bør vite før jeg evt bestiller derfra?

Jepp, er grønn på dette... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan du. I min erfaring kommer det mye fortere fram i posten hvis du bestiller fra amazon.co.uk.

Det er visse ting de ikke sender til Norge, som elektronikk blant annet, men bøker, cder og dvder er ikke noe problem.

Leveringstid varierer, jeg har opplevd alt fra 2-3 dager fra co.uk til flere uker fra .com

De deler opp pakkene hvis de blir for store, men sender gjerne 2-3 ting samlet i en pakke.

Endret av Elfrida
Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg har bestilt tannbleking der flere ganger, men pass på at du bestiller fra samme butikk, for ellers må du betale porto flere ganger. Jeg har fått pakken i posten etter ca 10 dager. Det var fra amazon.com.

Skrevet

det spørs hvilken butikk det er.. hvis de har 'internatinoal delivery available' da sender de, men ikke alle har det der egentlig.

og hvis du kjøper dvd-er, være sikker at regionene er riktige, eller at du har en universal dvd-spiller som spiller alle regionene ;)

har selv som oftest bestilt fra amazon.co.uk, med mindre ting er det ofte billigere med porto, selv om dollar er så billig nå.

Skrevet

Tusen takk for svar!! :):) Da skal jeg løpe og kjøpe! :)

Skrevet

Jeg har bestilt bøker derfra noen ganger i høst - leveringstiden er LANG, gjerne rundt en måned. Mulig andre ting går fortere å sende. Det kan være lurt å sammenlikne porto og totalpris med tilsvarende bestilling fra f eks amazon.co.uk. Porto på over 150 kr merker man fort :ler:

Skrevet

Var inne på amazon.co.uk, men de hadde ikke det jeg var ute etter der. Men når det er noe man har ønsket seg i mange mange år, så har det (nesten) ikke noe å si hvor lang leveringstid det er, eller hvor høy prisen blir. :)

Skrevet

Husk at bøker kan importeres moms- og tollfritt, altså ingen 200 kroners grense. Juhu!

Skrevet

litt OT - den 200kr grense får meg til å koke over av og til... når en kjøper musikk eller lignende. det er jo helt latterlig lav grense.. :sur:

Gjest Gjest nå..
Skrevet
litt OT - den 200kr grense får meg til å koke over av og til... når en kjøper musikk eller lignende. det er jo helt latterlig lav grense.. :sur:

Jeg har forsøkt å bestille en klokke og et smykke derfra, men det gikk ikke!!? Noen som vet hvorfor?

Skrevet

hadde den butikken internasjonal levering?

Hvis du finner varen og klikker å se listen av forskjellige prisene, da er det som oftest under butikkbeskrivelsen hvis de har de. Det finnes en del amerikanske som ikke har det og..

men fikk du noe melding hvorfor ikke?

Gjest Gjest nå..
Skrevet
hadde den butikken internasjonal levering?

Hvis du finner varen og klikker å se listen av forskjellige prisene, da er det som oftest under butikkbeskrivelsen hvis de har de. Det finnes en del amerikanske som ikke har det og..

men fikk du noe melding hvorfor ikke?

Nei, fikk ikke noen melding om hvorfor, det var bare enkelte varer de ikke leverte til Norge (og noen andre land)!

Skrevet

hmm... har ikke kommet borti noe sånt, men har jo mesteparten bare kjøpt musikk og bøker og dvd-er

:forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...