Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Hei, nå etter 2 SA siste året, skal vi prøve på ordentlig. Har kjøpt eggløsningstest. og skal ha mensen denne uken... Ca 14 dager til prøving.---

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...høres ut som dere har prøvd ganske bra før også?!

Lykke til! Håper utfallet blir bedre denne gangen da.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_maria_*
Skrevet
...høres ut som dere har prøvd ganske bra før også?!

Lykke til! Håper utfallet blir bedre denne gangen da.

Ja, da er vi inner i 2.pp. men jeg får aldri positive EL-tester...Kjøper fra billig-tester. Noen andre som har problemer med dette?

Man må vel ha El for å få mens, og jeg har normal mens.

Skrevet
Ja, da er vi inner i 2.pp. men jeg får aldri positive EL-tester...Kjøper fra billig-tester. Noen andre som har problemer med dette?

Har hørt om flere som har samme problem som deg mht strips fra billigtester .

Jeg kan heller ikke bruke dem fordi jeg får like sterke utslag alle 32 dagene i syklusen :fnise: .

Gikk over til digital tester fra Clear Blue og de funket for meg :)

Er 13 uker idag .

Skrevet

Man kan få mens selv om man ikke har eggløsning. Jeg bruker oxo disse billigtestene, men får aldri noe ordentlig utslag på dem, jeg skal gå å over på Clear Blue.

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet
Har hørt om flere som har samme problem som deg mht strips fra billigtester .

Jeg kan heller ikke bruke dem fordi jeg får like sterke utslag alle 32 dagene i syklusen :fnise: .

Gikk over til digital tester fra Clear Blue og de funket for meg :)

Er 13 uker idag .

Gratulerer.

Ja, jeg bestilte nettop noen digitale, og skal på apoteket å kjøpe clear blue i dag. Noen som vet prisen?

Skrevet

aaaahh! Jeg som etter tips på KG har bestilt graviditetstester derfra!!! Håper de er mer pålitlig enn EL-målerne...

Skrevet
Gratulerer.

Ja, jeg bestilte nettop noen digitale, og skal på apoteket å kjøpe clear blue i dag. Noen som vet prisen?

Takk :)

269 kostet min , så det er mye dyrere enn billigstrips , men det funker nå iallefall :)

Skrevet
aaaahh! Jeg som etter tips på KG har bestilt graviditetstester derfra!!! Håper de er mer pålitlig enn EL-målerne...

Grav testen fra billigtester funket på meg , har hørt fra andre at de gjerne slår ut en dag eller to senere enn CB .

Skrevet

Jeg kjøpte tester fra www.babyornot.no. Brukte sånne kasetter, funka veldig fint, men de er ikke for svaksynte, akkurat. Ser de har tilbud på 5 tester for 84,- nå.

Skrevet

Kjøpte mine EL-tester på apoteket og de funket veldig greit. Da fikk jeg 7 tester som sku brukes. De begynnte som negative, men endre positivt etter 3 stk. Man skal ta 5 tester (5døgn) i den perioden man beregner å ha EL.

Gjest StoreSky
Skrevet
Grav testen fra billigtester funket på meg , har hørt fra andre at de gjerne slår ut en dag eller to senere enn CB .

Jasså! fin fint! Var meg som gjest over, glemte å logge meg inn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...