Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Hei, nå etter 2 SA siste året, skal vi prøve på ordentlig. Har kjøpt eggløsningstest. og skal ha mensen denne uken... Ca 14 dager til prøving.---
Mirabella83 Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 ...høres ut som dere har prøvd ganske bra før også?! Lykke til! Håper utfallet blir bedre denne gangen da.
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 ...høres ut som dere har prøvd ganske bra før også?! Lykke til! Håper utfallet blir bedre denne gangen da. Ja, da er vi inner i 2.pp. men jeg får aldri positive EL-tester...Kjøper fra billig-tester. Noen andre som har problemer med dette? Man må vel ha El for å få mens, og jeg har normal mens.
mamut75 Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Ja, da er vi inner i 2.pp. men jeg får aldri positive EL-tester...Kjøper fra billig-tester. Noen andre som har problemer med dette? Man må vel ha El for å få mens, og jeg har normal mens. Har hørt om flere som har samme problem som deg mht strips fra billigtester . Jeg kan heller ikke bruke dem fordi jeg får like sterke utslag alle 32 dagene i syklusen . Gikk over til digital tester fra Clear Blue og de funket for meg Er 13 uker idag .
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Ja, da er vi inner i 2.pp. men jeg får aldri positive EL-tester...Kjøper fra billig-tester. Noen andre som har problemer med dette? Man må vel ha El for å få mens, og jeg har normal mens. Man kan få mens selv om man ikke har eggløsning. Jeg bruker oxo disse billigtestene, men får aldri noe ordentlig utslag på dem, jeg skal gå å over på Clear Blue.
Gjest Gjest_maria_* Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Har hørt om flere som har samme problem som deg mht strips fra billigtester . Jeg kan heller ikke bruke dem fordi jeg får like sterke utslag alle 32 dagene i syklusen . Gikk over til digital tester fra Clear Blue og de funket for meg Er 13 uker idag . Gratulerer. Ja, jeg bestilte nettop noen digitale, og skal på apoteket å kjøpe clear blue i dag. Noen som vet prisen?
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 aaaahh! Jeg som etter tips på KG har bestilt graviditetstester derfra!!! Håper de er mer pålitlig enn EL-målerne...
mamut75 Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Gratulerer. Ja, jeg bestilte nettop noen digitale, og skal på apoteket å kjøpe clear blue i dag. Noen som vet prisen? Takk 269 kostet min , så det er mye dyrere enn billigstrips , men det funker nå iallefall
mamut75 Skrevet 3. januar 2008 #9 Skrevet 3. januar 2008 aaaahh! Jeg som etter tips på KG har bestilt graviditetstester derfra!!! Håper de er mer pålitlig enn EL-målerne... Grav testen fra billigtester funket på meg , har hørt fra andre at de gjerne slår ut en dag eller to senere enn CB .
Hedda-78 Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Jeg kjøpte tester fra www.babyornot.no. Brukte sånne kasetter, funka veldig fint, men de er ikke for svaksynte, akkurat. Ser de har tilbud på 5 tester for 84,- nå.
Prøvende_par Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Kjøpte mine EL-tester på apoteket og de funket veldig greit. Da fikk jeg 7 tester som sku brukes. De begynnte som negative, men endre positivt etter 3 stk. Man skal ta 5 tester (5døgn) i den perioden man beregner å ha EL.
Gjest StoreSky Skrevet 6. januar 2008 #12 Skrevet 6. januar 2008 Grav testen fra billigtester funket på meg , har hørt fra andre at de gjerne slår ut en dag eller to senere enn CB . Jasså! fin fint! Var meg som gjest over, glemte å logge meg inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå