Snupsi79 Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Noen som har tips om gode hudpleieprodukter til menn? Tenker på produkter til ansiktet. Tar også gjerne imot tips om gode parfymer!
Gjest Helen Parr Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg snakker ikke av erfaring, men foreslår Clarins.
Gjest Leif Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg har bestillt en del ting fra Barbershop.no og er veldig fornøyd med det jeg har kjøpt der. Blant annet Anthony Logistics og men-u likte jeg godt. Er masse å velge mellom, så er sikkert bra resten og, har jo ikke prøvd alt..
Gjest Opa Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Decleor barberkrem/gelè/olje (vet ikke helt hva jeg skal kalle det, er en blanding). Hydra detox som rens og Aqua power til fuktighet fra Biotherm. Det er hva samboeren mon er mest fornøyd med ihvertfall.
Gjest Neria Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Vichy homme. Er mange bra produkter i den serien, blant annet en etterbarberingskrem som mannen min syns er god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå