Gjest verice Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 jeg har pratet med minst 6 forskjellige klarsynte pr tlf og alle sier nesten det samme. noen andre som har tro der?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan forklare, så ja, jeg tror på klarsynte og synske ol. Med forbehold om at det finnes svindlere selvsagt.
Adonia Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 nei, jeg har ingen tro på det og kunne aldri funnet på å ringe en klarsynt!
Antoinette Skrevet 22. november 2007 #6 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror at de som virkelig har slike evner vet bedre enn å utnytte folks usikkerhet i form av rådyre spåtelefoner. Disse som annonserer i avisene ser jeg på som rene svindlere. Det skulle ikke vært lov å drive slike telefoner som kan koste nesten 100 kr. minuttet. Stort tuggete ustelt hår, batikkklær, navn som Lene C. Nina Å. Nathalie B. etc. etc. Det oser jo av fake & tullball.
tuji Skrevet 22. november 2007 #7 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror at det finnes folk som har synske evner. Jeg tror ikke at disse nødvendigvis er å finne på et 820-nummer.
Tabris Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror at det finnes folk som har synske evner. Jeg tror ikke at disse nødvendigvis er å finne på et 820-nummer. Du tok ordene ut av munnen min.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 jeg har pratet med minst 6 forskjellige klarsynte pr tlf og alle sier nesten det samme. noen andre som har tro der? Dette må det da være lett å sjekke ut....bare vent å se om de får rett!
No Shorty Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Jeg tror at det finnes folk som har synske evner. Jeg tror ikke at disse nødvendigvis er å finne på et 820-nummer. Er så helt enig!
Gjest lissi32 Skrevet 22. november 2007 #13 Skrevet 22. november 2007 Jeg selv har hatt mange forvarsler og har visst mange ting uten å kunne vite det. Feks, jeg fikk en "beskjed" om å bli hjemme fra 3 juledagsfest. Hadde kjøpt billett og alt. Hadde jeg kommet hjem full halv 3, så hadde jeg sovet som en stein kl halv 5 da hele blokka brant ned. Jeg fikk heller ikke sove, så jeg aner ikke hvem som var med meg den kvelden. Ellers har jeg visst mange andre teite ting som jeg ikke vet hvor kommer fra. Men jeg får bare ta det som en gave. Jeg er heldigvis ikke sanndrømt. 820 tlf har jeg brukt endel for å få bekreftet mine egne varsler. Dette har ikke stemt, og ingen kan heller fortelle at jeg har hoppet fra 3 etasje fra en blokk i brann. Om de kan se i fortida og fremtida, hvorfor ser ingen hva jeg har opplevd av saker og ting?:O)
Mann 42 Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 Er det noen som kjenner til et tilfelle der en klarsynt har klart å se noe av betydning, da? F.eks der noen er forsvunnet, eller lignende. Fra TV har vi jo serier som Medium og Ghost Whisperer, i tillegg til vår egen Åndenes Makt, men dette er jo stort sett fri fantasi og svada. Jeg har møtt mange som tror på sånt, men jeg har enda til gode å høre førstehånd om en synsk som faktisk har bidratt med noe konkret og korrekt.
Gjest lissi32 Skrevet 22. november 2007 #15 Skrevet 22. november 2007 (endret) Er det noen som kjenner til et tilfelle der en klarsynt har klart å se noe av betydning, da? F.eks der noen er forsvunnet, eller lignende. Fra TV har vi jo serier som Medium og Ghost Whisperer, i tillegg til vår egen Åndenes Makt, men dette er jo stort sett fri fantasi og svada. Jeg har møtt mange som tror på sånt, men jeg har enda til gode å høre førstehånd om en synsk som faktisk har bidratt med noe konkret og korrekt. Jeg har feks svart på hvem som hadde levert blomster på ei dør til stesøstra mi som jeg ikke hadde snakket med på et år. Det var riktig. Jeg sa til søstra mi at hun skulle få ei jente i juni neste år. Hun lo fordi hun var gravid, og det var 11 mnd til juni. Hun aborterte en mnd etter, og fikk jenta si 23 mai, pga planlagt keisersnitt, men termin var 3 juni. jeg begynte å snakke på byen med ei jente om en voldtekt hun hadde vært utsatt for, i den sikre forvissing om at hun hadde fortalt meg om det, noe hun ikke hadde. Jeg fortalte stefaren min at hans kollega skulle ha barn. Noe han lurte på hvordan jeg visste det siden han fikk vite det dagen før. Jeg har også flyttet meg for utrykkningskjøretøy flere ganger hvor min passasjerer ikke skjønner hvorfor, før om 3 minutter når de suser forbi. Jeg vet også at venninnen min som døde forrige helg, tok livet av seg. Mye av dette er jo rart og ganske konkret. Vet ikke hvordan jeg vet sånt, men det bare "popper" opp. Da søstra mi var gravid med førstemann sa jeg det til henne, hun hadde ikke tenkt å dele det med familein såå tidlig, men da måtte hun jo bare si det. Kusina mi var gravid uten å vite det selv. Jeg fortalte henne det, og kjørte henne (hun var ung) til Ahus... :O( Verden er hvertfall rar.. Jeg tror det er mer mellom himmel og jord, men hva vet jeg ikke...? Endret 22. november 2007 av lissi32
nat26 Skrevet 22. november 2007 #16 Skrevet 22. november 2007 Jeg har feks svart på hvem som hadde levert blomster på ei dør til stesøstra mi som jeg ikke hadde snakket med på et år. Det var riktig. Jeg sa til søstra mi at hun skulle få ei jente i juni neste år. Hun lo fordi hun var gravid, og det var 11 mnd til juni. Hun aborterte en mnd etter, og fikk jenta si 23 mai, pga planlagt keisersnitt, men termin var 3 juni. jeg begynte å snakke på byen med ei jente om en voldtekt hun hadde vært utsatt for, i den sikre forvissing om at hun hadde fortalt meg om det, noe hun ikke hadde. Jeg fortalte stefaren min at hans kollega skulle ha barn. Noe han lurte på hvordan jeg visste det siden han fikk vite det dagen før. Jeg har også flyttet meg for utrykkningskjøretøy flere ganger hvor min passasjerer ikke skjønner hvorfor, før om 3 minutter når de suser forbi. Jeg vet også at venninnen min som døde forrige helg, tok livet av seg. Mye av dette er jo rart og ganske konkret. Vet ikke hvordan jeg vet sånt, men det bare "popper" opp. Da søstra mi var gravid med førstemann sa jeg det til henne, hun hadde ikke tenkt å dele det med familein såå tidlig, men da måtte hun jo bare si det. Kusina mi var gravid uten å vite det selv. Jeg fortalte henne det, og kjørte henne (hun var ung) til Ahus... :O( Verden er hvertfall rar.. Jeg tror det er mer mellom himmel og jord, men hva vet jeg ikke...? Kanskje du klarer å gjette hvem som skjuler seg i magen min,om det er gutt eller jente
Gjest vimselot Skrevet 22. november 2007 #17 Skrevet 22. november 2007 Jeg kjenner flere, noen er døde nå da men, men de har aldri tatt betaling. Men jeg undrer stadig vekk over hvorfor vi har behov for å vite hva som vil skje, jeg mener, vi er jo bare her og nå, i dette øyeblikket... Og jeg kan se, men jeg nekter, for jeg mener at framtida skaper du selv, fortida er over, men det eneste som er garanti for, er dette øyeblikket, nåtid. De som leser i hender, sier selv at linjene i hånda kan endre seg. Jeg spår ikke, når du en gang har sett død, og mord, da vil du liksom ikke spå eller se mer... (jeg advarte, men jeg visste ikke selv hva jeg så, jeg sa bare at du er i fare...
Gjest tullfrid Skrevet 22. november 2007 #18 Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg tror at det finnes folk som har synske evner. Jeg tror ikke at disse nødvendigvis er å finne på et 820-nummer. Du tok ordene ut av munnen min. Min også! Jeg vet det. Jeg er synsk. Endret 22. november 2007 av tullfrid
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #19 Skrevet 22. november 2007 Jeg har flere ganger følt på meg at noen har vært gravide. Jeg har også fått tanker eller drømmer som har blitt virkelighet. Noen ganger har drømmene vært symbolske. Jeg har også opplevd et slags nærvær av noe sterkt som vekker følelser. Vanskelig å forklare. En periode levde jeg med trussler. I tillegg hadde jeg mareritt om traumatiske opplevelser. Jeg følte meg veldig åpen inn til sjelen. Jeg tror at man i slike sårbare situasjoner er mer åpen for åndelige impulser. Noen ganger føltes drømmene og marerittene så virkelige. Noen ganger var jeg fortsatt redd da jeg våknet. Fordi det føltes som det hadde skjedd i virkeligheten. Når jeg er sammen med mennesker som snart skal dø merker jeg en fred. Jeg merker at de også slapper av sammen med meg. Jeg tror dette er intuisjoner og følelser som må komme naturlig. Dette kan ikke læres, eller tas fram i løpet av en kort telefonsamtale med en ukjent.
Gjest Tigress Skrevet 23. november 2007 #20 Skrevet 23. november 2007 Tror ikke på klarsynte, dersom ikke klarsynt brukes om at noen er flinke til å oppfatte signaler hos andre mennesker: bestemora mi "visste" at mora mi var gravid med meg fordi mora mi vegra seg mot å klatre opp i et epletre. Men det var en kjapp logisk slutning basert på at mora mi sjelden hadde utvist særlig bekymring for seg sjøl. Klarsynt, nei, skarp til å oppfatte atferdsendring, ja. Det er masse mellom himmel og jord som vi ikke forstår, men det er mest fordi vitenskapen ikke har rukket å forklare det enda...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå