Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #1 Skrevet 22. november 2007 Ganske ny. Tar lang tid før den kobler seg opp.Den slår seg gjerne helt av mens jeg venter. mens jeg jobber får jeg besked om at jeg ikke kommer inn pga jeg ikke tilkoblet. da har haken på verktøy huket seg at jeg skal jobbe frakoblet. Cam virker ikke. kommer opp beskjed om at windovs leter etter løsning og at jeg vil få beskjed om når det kommer løsning. noe det ikke gjør. prøvd flere ganger. dritlei hele maskinen
Sense Skrevet 22. november 2007 #2 Skrevet 22. november 2007 Ganske ny. Tar lang tid før den kobler seg opp.Den slår seg gjerne helt av mens jeg venter.mens jeg jobber får jeg besked om at jeg ikke kommer inn pga jeg ikke tilkoblet. da har haken på verktøy huket seg at jeg skal jobbe frakoblet. Cam virker ikke. kommer opp beskjed om at windovs leter etter løsning og at jeg vil få beskjed om når det kommer løsning. noe det ikke gjør. prøvd flere ganger. dritlei hele maskinen Kjenner til det ja.. Har hatt den et par mnd, og føler igrunn det bare blir verre og verre, så nå til helga skal jeg innom butikken for å klage. Skal ikke være slik!!! Webcam virker hos meg da, men blåtannen får jeg ikke start på. Har fulgt instrukser til ingen nytte. Hvilken type Acer er det du har?
Navnløs Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Hadde Acer, og den klikka etter under et år. Produksjonsfeil. I tillegg var den treg og det trådløse nettverkskortet hadde kort rekkevidde.
Sense Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Jeg skal ikke klage på rekkevidden til det trådeløse nettverket, det har fungert de plassene jeg har vært her i huset. Men nå i det siste har det begynt å fuske. Enkelte dager kobbler det av og på i ett sett.. Men.. Det kan kanskje være noe med routeren og!?!
Gjest Lea Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Min bærbare Acer er 3 år nå og fungerer helt fint. (Fikk riktignok byttet harddisken etter et drøyt år, men de tok det på garantien). Det har aldri vært trøbbel med det trådløse nettet heller. Ville sjekket routeren kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå