Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt min på reparasjon to ganger nå, for samme feil, og den er fortsatt ikke i orden. :gråte:

Ifølge forbrukerombudet har jeg krav på å heve kjøpet og få tilbake pengene etter to reparasjoner av samme feil.

Holder det å si det om jeg kommer tilbake for tredje gang med samme feil? Nå vil jeg ikke ha pc, men Mac. Drittlei produksjonsfeil. Min andre laptop som ikke har funka.

Møtte nemlig en fyr på parkeringa utenfor der jeg var for å klage, og han hadde hatt en vare på rep. to ganger for samme feil, men fått beskjed om at de måtte ta den inn til en tredje.

Jeg vil ha pengene mine tilbake!

Kjøpte den for et år siden. Vil jeg få tilbake samme sum som den kostet? Kjøpte også med viruskontroll, vil jeg få tilbake penger for det også?

Tror jeg drar og klager i morgen, men må kvinne meg opp. Er ikke så god på å være sur, fæl og skuffa kunde egentlig... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De må ha den inn for 3. gang ja for å bekrefte at det er samme feilen. Be de skrive i servicebilaget at du ønsker å heve kjøpet.

Får du hevet kjøpet er det vanlig å kunne få pengene igjen. Viruskontrollen er jeg usikker på, men mulig du får den insallert på den nye.

r

Skrevet
De må ha den inn for 3. gang ja for å bekrefte at det er samme feilen. Be de skrive i servicebilaget at du ønsker å heve kjøpet.

Får du hevet kjøpet er det vanlig å kunne få pengene igjen. Viruskontrollen er jeg usikker på, men mulig du får den insallert på den nye.

Åh! De har bytta hovedkortet og wlan to ganger, og den henger seg fremdeles.. kan ikke være uten pc hele tiden. Får ikke krav på låne-pc før etter en uke. Jeg er så jævlig drittlei av denne klaginga og han suuuuuuuuure servicemannen.

Jeg skal ikke kjøpe ny pc på samme butikk. Jeg er drittlei hele pc-en, så ny skal jeg ha uansett. Men da skal jeg ha Mac, noe de ikke har der. Og da får jeg ikke viruskontrollen igjen da kanskje. Uff... Dette blir dyrt. Har brukt så mye tid, energi og penger på det her, for har måtte reist langt for å hente låne-pc, levere, hente egen pc, levere osv. pga. studier etc.

:gråte:

Kanskje jeg skal dra innom og se om det er han sure servicemannen som er der, og dra tilbake en dag det er en annen... *sukk* Ingen som kjenner en svææær torpedo-aktig fyr som kan skremme de servicekarene litt da?

Men takk for svar! :) Måtte bare ha ut litt frustrasjon i samme slengen. Hehe.

Skrevet

Skjønner det er kjipt da.

Merkelig at de ikke gir deg et låneprodukt med en gang når de vet det tar over en uke. Trodde de skulle det.

Håper det ordner seg da og at det er en blid mann på jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...