Gjest Gjest_Majka_* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Er det noen av dere som skal ha tiara i tillegg til slør, eller skal dere ha kun slør? eller kun tiara.. har lyst på slør, men er usikker på om jeg skal ha tiara i tillegg... Noen råd?
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg skal ikke ha tiara, synes det ser litt teit ut, vil uansett ikke ha noe på toppen av hodet. Har festet sløret til en fin "perle"spenne slik at det blir penere, skal festes bak i nakken. Et lite tips er å kikke på bildene i annonsene på f.eks. finn.no, får mange ideer og ser hva man ikke synes er pent osv.
Maja_83 Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Det er smak og behag. Personlig synes jeg det er utrolig pent med tiara og slør om de plasseres smakfullt. Med det mener jeg noe så enkelt som dette (selv om jeg skal plassere mitt litt annerledes) Tiara og slør Jeg skal ta av sløret etter fotograferingen og da ville det blitt litt "kjedelig" om jeg ikke hadde hatt tiaraen der føler jeg. Dessuten synes jeg at dette er den eneste muligheten jeg har til noen gang å bruke en tiara
*Emma* Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Tror det er veldig vanlig å ha beggedeler Jeg hadde en enkel tiara og ganske langt slør m steiner på. Syns slettes ikke det var too much... Her er bilde, om du vil se ett eksempel på hvordan det kan se ut.
rusketulla Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde også begge deler. Sløret plasseres mye lenger bak enn de "fontenene" de har på hodet i amerikanske filmer ( ), og da er det pent med tiara også.
Gjest Gjest_Majka_* Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Åh så nydelig!!! Tror nok jeg har bestemt meg for å ha begge deler nå ja
Maja_83 Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Sløret plasseres mye lenger bak enn de "fontenene" de har på hodet i amerikanske filmer ( ) Jeg er så enig
Betsy Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Jeg skal enten ha tiara eller blomster i håret (i såfall blomster; litt på siden, bak i opsatt hår). Er veeeeldig i tvil når det gjelder slør, men tror jeg kommer til å droppe det. Sambo har uttrykt at han synes slør er litt "teit" (ikke det at hans mening nødvendigvis stopper meg ).
Maja_83 Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Jeg har inntrykk av at mange forestiller seg slør som en skikkelig harry 80-90 talls ting, slik som dette: Harry slør... For det første moren min sa til at jeg skulle ha slør var "å nei, ikke sånn skikkelig kaketopp med masse tyll". Og samboer sa, "æsj du skal ikke ha slør foran ansiktet"! Men heldigvis har moten forandret seg og det vi synes er mer smakfullt nå er sikkert dødsstygt om 15-20 år
Gjest Ballerina Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 Jeg skal ha både tiara og slør - tiaraen er jo litt fremme på hodet, mens sløret blir festet langt bak - noe à la det som *Emma* hadde, bare at jeg skal ha tiaraen lenger fremme... vanskelig å forklare, men jeg synes ikke det ser rart og (og heller ikke de andre som har sett det)
Gjest Frysepulver Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 Nå skal ikke jeg gifte meg såvidt jeg vet - men jeg ville ikke hatt tiara. Blir for harry og "wannebe-prisesse for en dag" for meg...
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #16 Skrevet 24. november 2007 Nå skal ikke jeg gifte meg såvidt jeg vet - men jeg ville ikke hatt tiara. Blir for harry og "wannebe-prisesse for en dag" for meg... Helt enig
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2007 #17 Skrevet 24. november 2007 Jeg vil være prinsesse for en dag! Ja takk begge deler ! :D
Gjest brud Skrevet 24. november 2007 #18 Skrevet 24. november 2007 Jeg vil være prinsesse for en dag! Ja takk begge deler ! :D Jeg er helt enig! Brudekjolen er prinsessekjole, og tiara hører da med
Gjest Deborah Skrevet 24. november 2007 #19 Skrevet 24. november 2007 Er det noen av dere som skal ha tiara i tillegg til slør, eller skal dere ha kun slør? eller kun tiara.. har lyst på slør, men er usikker på om jeg skal ha tiara i tillegg... Noen råd? Jeg ønsker å ha begge deler. Sløret er et ganske klassisk element, og bør være der, tiara er fint og understreker prinsesse-følelsen, synes jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå