Gå til innhold

Ny englefest

Flo*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thea erter.gif

masse,mye og enda mer å sette seg inn i på dette utrolig knæsjhe forumet icon_cool.gif

Litt trist at det mega gromme trynet mitt så plutselig forsvant,så jeg får prøve noe nytt.

Stor klem fra Thea icon_rolleyes.gif , still litt gromm icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi i zydligere ztrøk fezter ogzå zom bare det!

Fant korpzuniformene til Kriz, og det var en ztor lettelze... icon_lol.gif

Tror forezzten det nærmer zeg fødzel.... icon_eek.gif

Væren puzter miztenkelig tungt om nettene nå... Eller kanze det har andre årzaker? icon_lol.gif

Vi zer ikke zå mye her i koffertmørket....

Og det er zikkert like bra... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lfa:Gudzkjelov at du fant Kriz zine uniformer...

icon_biggrin.gif

Jeg znek meg til aa levere de til renzing naar jeg endelig fikk tilbake hukommelzen etter beach partajet og naar jeg zkulle hente de igjen, za damen paa renzeriet at noen hadde ranet de i loepet av natten og ztukket av med Kriz zine uniformer... icon_frown.gif

Hvor fant du de hen?

Hoerte vaeren paa telefonen ogzaa...aner ikke hvem hun znakket med, men hun za hun hadde blitt zaa forkjoelet?! At det var derfor hun var zaa tungpustet om natta...

icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hei jantar og gottar

jag ser at dere ike spisa mat dere!! det ær nok derfor dere sover fort! og ike tåler mye godsakar!!

så derfor har jag vært oppe i hele natt og laget file av masse kylingar og marinert dem og grilla masse på bassengkanten!

å nei da, ikke vær så redde da, roy kjennar meg såå gudt han at han har lagt her 5 store brannslokningaperater her han icon_wink.gif

sånn nå er jeg ferdig med siste kylingen og risen er klar og 10 forskjelige sauser og masse good salat og pælebrus icon_smile.gif

come igjan jenter og gotter å spis icon_smile.gif

bon apetit icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

ps. jag synes jag har vært flink til å læle snake norge på 13ål jeg, har hat no lynrask norgekurs nå i 12ål!

roy ær så stult av mæg *S*

klem til ale og håper at dere spiser dere good met nå icon_smile.gif før fasten tar skikkelig av her icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

hvolfol ingen spisar maten min! ika vær så redd da, jentar!

ja ja jag for spisa litt da...... *nam nam* jag ær så flink til å lage mat jag asså icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 14 år senere...

Annonse

Enda  en slik merkelig tråd.... gå til de siste sidene på sosial prat humor og ordleker så ser dere at det flommer over av sånne tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Supersol skrev:

Enda  en slik merkelig tråd.... gå til de siste sidene på sosial prat humor og ordleker så ser dere at det flommer over av sånne tråder.

Herregud slutt å dra opp gamle tråder opprette en milliard nye!

Anonymkode: d620a...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Herregud slutt å dra opp gamle tråder opprette en milliard nye!

Anonymkode: d620a...f78

Fælt så sur og sint du var da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...