Flo* Skrevet 23. februar 2002 #1 Del Skrevet 23. februar 2002 Hei alle sammen! Det er lørdag ettermiddag så nå er det på tide å tenke på en aldri så liten englefest. Setter på litt musikk så lenge. Kos dere alle på festen! http://music.lycos.com/radio/player/ot_rec...r.asp?st=THLYCO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. februar 2002 #2 Del Skrevet 23. februar 2002 Thea masse,mye og enda mer å sette seg inn i på dette utrolig knæsjhe forumet Litt trist at det mega gromme trynet mitt så plutselig forsvant,så jeg får prøve noe nytt. Stor klem fra Thea , still litt gromm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. februar 2002 #3 Del Skrevet 23. februar 2002 Vi i zydligere ztrøk fezter ogzå zom bare det! Fant korpzuniformene til Kriz, og det var en ztor lettelze... Tror forezzten det nærmer zeg fødzel.... Væren puzter miztenkelig tungt om nettene nå... Eller kanze det har andre årzaker? Vi zer ikke zå mye her i koffertmørket.... Og det er zikkert like bra... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 23. februar 2002 #4 Del Skrevet 23. februar 2002 @lfa:Gudzkjelov at du fant Kriz zine uniformer... Jeg znek meg til aa levere de til renzing naar jeg endelig fikk tilbake hukommelzen etter beach partajet og naar jeg zkulle hente de igjen, za damen paa renzeriet at noen hadde ranet de i loepet av natten og ztukket av med Kriz zine uniformer... Hvor fant du de hen? Hoerte vaeren paa telefonen ogzaa...aner ikke hvem hun znakket med, men hun za hun hadde blitt zaa forkjoelet?! At det var derfor hun var zaa tungpustet om natta... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 23. februar 2002 #5 Del Skrevet 23. februar 2002 hei jantar og gottar jag ser at dere ike spisa mat dere!! det ær nok derfor dere sover fort! og ike tåler mye godsakar!! så derfor har jag vært oppe i hele natt og laget file av masse kylingar og marinert dem og grilla masse på bassengkanten! å nei da, ikke vær så redde da, roy kjennar meg såå gudt han at han har lagt her 5 store brannslokningaperater her han sånn nå er jeg ferdig med siste kylingen og risen er klar og 10 forskjelige sauser og masse good salat og pælebrus come igjan jenter og gotter å spis bon apetit ps. jag synes jag har vært flink til å læle snake norge på 13ål jeg, har hat no lynrask norgekurs nå i 12ål! roy ær så stult av mæg *S* klem til ale og håper at dere spiser dere good met nå før fasten tar skikkelig av her 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 23. februar 2002 #6 Del Skrevet 23. februar 2002 hvolfol ingen spisar maten min! ika vær så redd da, jentar! ja ja jag for spisa litt da...... *nam nam* jag ær så flink til å lage mat jag asså 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 14. september 2016 #7 Del Skrevet 14. september 2016 Enda en slik merkelig tråd.... gå til de siste sidene på sosial prat humor og ordleker så ser dere at det flommer over av sånne tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2016 #8 Del Skrevet 14. september 2016 Et øyeblikk siden, Supersol skrev: Enda en slik merkelig tråd.... gå til de siste sidene på sosial prat humor og ordleker så ser dere at det flommer over av sånne tråder. Herregud slutt å dra opp gamle tråder opprette en milliard nye! Anonymkode: d620a...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 14. september 2016 #9 Del Skrevet 14. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Herregud slutt å dra opp gamle tråder opprette en milliard nye! Anonymkode: d620a...f78 Fælt så sur og sint du var da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå