Gjest Gjest_Kim_* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg skal kjøpe gave til kjæresten min. Hun er verdens flotteste person, men vi har ikke vært sammen så lenge da... Så jeg vet egentlig ikke helt hva som er normalt å spandere liksom. Tips tas i mot med takk.
Gjest lissi32 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Jeg skal kjøpe gave til kjæresten min. Hun er verdens flotteste person, men vi har ikke vært sammen så lenge da... Så jeg vet egentlig ikke helt hva som er normalt å spandere liksom. Tips tas i mot med takk. Hva med et lite sølvsmykke med et hjerte av sirkoner. Ikke så dyrt heller. Hva med et gavekort hos en hudpleier? Hva med en bukett roser, litt god te og litt mørk sjokolade. Noen hudprodukter, en peelingkrem, en skrubb og noe badesalt om hun har badekar. En billett til standupshow eller konsert dere kan gå på sammen? Ei natt på hotell, med jordbær, champis og kos.
Navnløs Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Generelt så er det hyggelig med personlig kort, særlig fra kjæresten sin. Hva du skal gi er litt verre å svare på da du ikke gir noen hint om hvor gammel hun er, hva hun eventuelt er interessert i, om hun liker smykker/blomster/andre ting. Driver hun med noen hobby? Har hun spesifike interesser? Og hvor dyr skal gaven være? Du sier dere ikke har vært sammen så lenge og ikke vet hvor mye du kan spandere. Kanskje en koselig middag er fint, med et hyggelig kort til? Hva har du tenkt på så langt selv da? Er det gave bare for å være en fin kjæreste, eller er det noen anledning du skal gi gaven i?
Gjest Bond Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 absolutt best! -> middag - en som du har laget selv! det hadde vært veldig fint. kanskje litt romanse i tillegg, lys, liten blomsterbukett, litt god vin og mat.... det hadde vært noe fint! damer setter ofte pris på litt innsats og planlegging. og å lage mat ofte er litt planlegging for noen gutter hvis du vil kjøpte noe, da hadde jeg vært forsiktig med smykker. en kan aldri vite hva den andre liker. jeg kan si, at jeg absolutt ikke liker hjerteformede ting. bare tror de er så teit.. og det er mennesker som bruker sølv, og da er det de som bruker gull, og selvfølgelig noen som bruker begge, men det må du vite og. men jeg tror gaven skulle helt sikkert være noe dere kunne gjøre sammen. hudpleie er jo veldig fint, men en går jo der som oftest alene. kanskje gå skøyte (vet ikke om hallene er åpne ennå), fin kveld i teater, eller noe sånt? spørs jo veldig mye da hvilken type jente hun er
Gjest Bond Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 en ting til - skriv en dikt! eller en ekte fin kjærlighetsbrev.. sånn gammeldags! nå er det sikkert bare mine egne drømmer om hva jeg ville gjerne få..
lolita90 Skrevet 28. november 2007 #6 Skrevet 28. november 2007 nå til jul, så skal jeg gi kjæresten min en bilde ramme som det står LOVE inni, og inni bokstavene skal det være bilder av oss to sammen... vi har vært sammen ganske lenge da... men det er ihvertfall et tips
ski.glad Skrevet 28. november 2007 #7 Skrevet 28. november 2007 Hvis dere ikke har vært sammen så lenge er det ikke sikkert du har da men: Du kunne ta et bilde av dere to f.eks. på fjelltur , ramme det inn og gi til henne! Det fikk jeg av min Kjæreste rett før vi ble samboere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå