fuerza Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 I august pratet jeg med en gutt i klassen og vi hadde en god tone. Synes jeg iallefall, så jeg hadde naturlig nok lyst til bli bedre kjent med han. Pratet litt med han ved en senere anledning, og synes han var like hyggelig da. Vi går i samme kull på høyere utdanning og har endt opp med forskjellige folk og omgås ikke hverandre. Hilste på hverandre når vi gikk forbi hverandre og sånt, men nå gjør vi knapt det. Interessen falmet, og jeg tenkte ikke mer over det. Men plutselig NÅ klarer jeg ikke slutte å tenke på han og jeg skjønner ingenting!! hvorfor i all verden tenker jeg på en jeg ikke har snakket med på mange måneder? Jeg blir helt satt ut når han er i nærheten, klarer ikke få ut et fornuftig ord, rødmer og er helt stum idiot. What to do? Og hva betyr det? Er jeg betatt? av en jeg egentlig ikke kjenner?
manducabulla Skrevet 24. november 2007 #2 Skrevet 24. november 2007 Kanskje du er litt nysgjerrig på hvem han egentlig er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå