Gjest Nuddeldama Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Drømmeprinsen og jeg har vært sammen i 2 år nå. Vi planlegger å gifte oss, men en ting står i veien: en gusjegrønn 1982 Lada Samara. Sambo lever og ånder for denne underlige doningen, men jeg nekter å la meg observere offentlig i den. Hvordan kan jeg la den sporløst forsvinne? Har ikke lyst til å lege inn lyssky individer hvis jeg kan unngå det.
Merneith Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 En slik? Jeg vet ingenting om biler, interesser meg ikke for biler, har ikke bil selv. Men det jeg tenker er at den bilen er sjelden. Og for spesielt interesserte. OG du lurer på å ødelegge noe han tydeligvis bryr seg om? Et ypperlig utgangspunkt for et ekteskap...
Champagnepiken Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Hva med å skaffe et annet kjøretøy til hverdags, og la denne doningen være hans kjæledegge og mer for spesielle anledninger?
Gjest lillebøll Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Gi den til meg! Eventuelt la mannen beholde hobbyen sin selv om du tenker binde ham til ekteskapet.
minemor Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Mannen min har plutselig fått dilla på gamle transportere, stygg som fy.... Men synes jo d er knall at han har en hobby som han liker!!! La han beholde bilen stakkar... Jeg har bildilla selv, men liker de litt mer sporty og stæsja - de han kaller skikkelig harry;) Vi er alle forskjellige, og d må respekteres....
Akila Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 (endret) jeg ler ikke av bilen eller mannen, men for et problem? Fantastisk forklaring... -glemme å sette på brekket? -skaffe en egen bil? Endret 21. november 2007 av Akila
Leo Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Klager du over en gammel bil??? Jeg må p.t. smyge meg rundt et bilvrak for å komme ut av huset og rundt et annet for å komme inn i garasjen, jeg ... Det tredje står egentlig ikke i veien... Utrolig stilig!
Betsy Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Forstår TS, jeg. Men tror nok ikke "problemet" stikker så dypt.
Gjest Geir Hansen Skrevet 22. november 2007 #9 Skrevet 22. november 2007 Drømmeprinsen og jeg har vært sammen i 2 år nå. Vi planlegger å gifte oss, men en ting står i veien: en gusjegrønn 1982 Lada Samara. Sambo lever og ånder for denne underlige doningen, men jeg nekter å la meg observere offentlig i den. Hvordan kan jeg la den sporløst forsvinne? Har ikke lyst til å lege inn lyssky individer hvis jeg kan unngå det. Det er faen meg ikke grenser for hva sensur-kjærringer legger seg borti .... Enten er det hvor karen surfer på nettet .. eller så er det bilen hans ... Hva pokker tror dere at dere er??? Ms Perfekt kanskje??? Hva om han sa til deg TS .. du den derre drakta kan du jaggu gi til Frelsesarmeen .... JEG viser meg ihvertfall ikke sammen med deg i den ....
Amalie_85 Skrevet 22. november 2007 #10 Skrevet 22. november 2007 Jeg kan ta den Nei, stakkars mannen. Hadde jeg sagt til sambo at han måtte kvitte seg med sine gamle to tror jeg at han hadde begynt å gråte som ett barn. Hadde egentlig jeg blitt og tror jeg visst jeg måtte kvitte meg med min. Men hvorfor er det så ille at han har denne bilen? Er det fordi dere ikke har en annen bil eller? For som nevnt over kan dere jo da eventuelt kjøpe en nyere blir som dere kan bruke til vanlig, og når han skal kjøre alene eller noe så kan han kjøre ladaen???
Darksun Skrevet 22. november 2007 #11 Skrevet 22. november 2007 Gleder meg til jeg blir sammen med en dame som er så prippen at hun "nekter å la seg observere offentlig" pga mine hobbyer. Er det rart menn dør før kvinner? Med sånne forhold er det fordi de vil. PS: Det er en kul klassiker av en bil, la han beholde den, på lik linje som han sikkert irriterer seg grønn over ting du gjør, men lar deg fortsette med det fordi han elsker deg.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #12 Skrevet 22. november 2007 Bestill en ny bil til ham, hell en kilo sukker på tanken til Ladaen, slå av mobilen, dra på en ukes juleferie.
FantasDick Skrevet 23. november 2007 #13 Skrevet 23. november 2007 Jeg skjønner TS godt, jeg - hun vil ikke bli sett i den bilen, greit nok. Med min svært bilinteresserte x-kjæreste støtte jeg ofte på slike "problemer".. X'n fikk beholde alle bilene sine, selvsagt, men jeg nektet å kjøre de aller verste. De kunne han ta selv. 1
Gjest Bond Skrevet 23. november 2007 #14 Skrevet 23. november 2007 er det ikke viktigere ting i livet en hvilken bil du blir sett i? hindrer ekteskapet? mennesker har hobbyer, og sånn det ser ut, har mannen din en interesse for gamle bil, og hvis den bilen er skikkelig kjære for ham og du vil ødelegge den..? må nesten si jeg føler synd for ham...
Bladlusa Skrevet 23. november 2007 #15 Skrevet 23. november 2007 En slik? Det er vel en Riva? Samara er mer slik. Ser forresten ut som om Samara ikke ble satt i produksjon før i 1984...
Gjest På gjesteparkering Skrevet 24. november 2007 #16 Skrevet 24. november 2007 Jeg skjønner TS godt, jeg - hun vil ikke bli sett i den bilen, greit nok. Med min svært bilinteresserte x-kjæreste støtte jeg ofte på slike "problemer".. X'n fikk beholde alle bilene sine, selvsagt, men jeg nektet å kjøre de aller verste. De kunne han ta selv. Er nok ikke en samara, nei, men feks. en 1600. -Og den bilen har jo sjel! Skulle skamme deg, skulle du! Noen menn er slik. Med mann og to bilgale sønner i den verste alderen står jeg på gjesteparkeringa for tida. (I garasjen restaureres 2 med sjel for tida. Familie-bilen står utenfor garasjen. Det kunne vært verre feil på en fyr enn bilen hans. Han kunne hatt en svær siklende hund for eksempel...
caso Skrevet 24. november 2007 #17 Skrevet 24. november 2007 (endret) Drømmeprinsen og jeg har vært sammen i 2 år nå. Vi planlegger å gifte oss, men en ting står i veien: en gusjegrønn 1982 Lada Samara. Sambo lever og ånder for denne underlige doningen, men jeg nekter å la meg observere offentlig i den. Hvordan kan jeg la den sporløst forsvinne? Har ikke lyst til å lege inn lyssky individer hvis jeg kan unngå det. Jeg ville heller hatt en sånn bil, enn en så overfladisk kone. Så NOE hadde jeg nok skrota Endret 24. november 2007 av caso
Gjest StockDama Skrevet 24. november 2007 #18 Skrevet 24. november 2007 Skaff deg din egen bil, problem løst =p
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #19 Skrevet 8. mai 2021 Sitat Sambo lever og ånder for denne underlige doningen, men jeg nekter å la meg observere offentlig i den. Hvordan kan jeg la den sporløst forsvinne? Har ikke lyst til å lege inn lyssky individer hvis jeg kan unngå det Du skal ikke gjøre noe for å få den til å forsvinne nei!!! Anonymkode: 5bb75...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå