Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2003 #1 Skrevet 13. april 2003 Nå har jeg vært og prøvd... :D Sukk - så vanskelig å bestemme seg! Jeg har i utgangspunktet bestemt meg for å leie kjole - har ikke noe behov for å ha finstasen hengende i skapet og støve. Men fytti katta så dyrt det er å leie! De to kjolene som var mest aktuelle for meg kostet hhv. 6800 og 7500 å leie. Har forståelse for at det må koste litt, kjolene er sikkert dyre i innkjøp, lokaler, ansatte osv., men HALLO - sju og et halvt tusen for å leie ett plagg i en dag? I tillegg kommer jo slør, undertøy, sko +++. Er det jeg som er gnien? Hva betalte dere andre som leier?
Gjest Tex Skrevet 13. april 2003 #2 Skrevet 13. april 2003 Kjolen min (hipp hurra) kan bare kjøpes og koster i overkant av tolv tusen... Men leieprisene ligger rundt der ja .... Billigere å kjøpe en brukt en, det hadde jeg gjort dersom jeg ikke hadde forelsket meg i den jeg valgte...
Gjest Paff Skrevet 13. april 2003 #3 Skrevet 13. april 2003 Jepp - det er helt avsindig dyrt å leie brudekjole!! Jeg hadde også tenkt å leie, men da jeg fant ut hvor dyrt det var tenkte jeg å få sydd kjole i stedet, blir litt billigere det. Men så var jeg så heldig at jeg fant drømmekjolen - til 4700kr!!! Så da har jeg kjøpt den istedet!! Lykke til!
Barbie Skrevet 13. april 2003 #4 Skrevet 13. april 2003 Søstra mi leide sin brudekjole,og betalte 8000 ( :o ) kr. Jeg kjøpte min,og betalte litt i overkant av 4000 kr........ - Og min var minst like pen! Ismen
Gjest LoisLane Skrevet 13. april 2003 #5 Skrevet 13. april 2003 puff og ismen - hvordan fikk dere tak i så rimelige kjoler?
Liz Skrevet 14. april 2003 #6 Skrevet 14. april 2003 Jeg betaler 3900 for leie av kjole og underskjørt. Synes ikke dette er så ille. Kjøp av kjolen hadde blitt 12-13000....
Augustbrud02 Skrevet 14. april 2003 #7 Skrevet 14. april 2003 Jeg betalte 6500 kroner for å leie min kjole. Javisst er det mye penger, men skulle jeg ha kjøpt den samme kjolen ville det iallfall ikke ha vært økonomisk lønnsomt. Det jeg også synes var deilig var det å slippe å tenke på rensing og ikke minst det om jeg ville få solgt kjolen i etterkant. (Jeg hadde mest sannsynlig ikke hatt samvittighet til å selge kjolen min heller, så for meg ville det blitt et dyrt alternativ å kjøpe kjole.)
Gjest Paff Skrevet 14. april 2003 #8 Skrevet 14. april 2003 puff og ismen - hvordan fikk dere tak i så rimelige kjoler? Jeg kjøpte kjolen min på den minst lekre brudebutikken i Bergen! Men til gjengjeld har de masse flotte og rimelige kjoler. Det beste er at kjolene som henger i butikken bare er "prøvekjoler", de bestiller en helt ny kjole til deg etter dine mål...fra California. Jeg hadde aldri trodd jeg kom til å finne kjolen min der men er strålende fornøyd!! Butikken heter Kikki, og har nettsider: http://www.kikki.no/ (hadde litt problemer med nettsiden nå, men ellers har den funket) Ikke akkurat lekre nettsider, men de tar det igjen på pris og service. De slår alle butikkene i Bergen på pris iallefall! (Må legge til at jeg virkelig fant drømmekjolen hos kikki, jeg har vært i alle de andre brudebutikkene i Bergen og den hos Kikki var absolutt den lekreste til meg, jeg hadde betalt mer om nødvendig!) :D PUFF
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå