Gå til innhold

Nigellas is - hjelp!

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Jeg så Nigella laget iskrem på torsdag - men noterte ikke oppskriften for de ligger jo på NRK-sidene... NOT! De har ikke lov å gjengi dem lenger - så heretter må vi finne frem blyant og papir selv gitt... men jeg prøver å huske... (jeg har oppskrift på hjemmelaget is altså, men ville gjerne prøve akkurat denne) - noen som husker?

Det var et beger med fløte - tipper halvannet fløtehus etter våre mål...

Også var det melis - husker ikke hvor mye...

Og så var det appelsin og lime-saft med revet skall oppi. Husker noen hvor mye citrus-saft det var?

Og dette skulle naturligvis stivpiskes - men var det flere ingredienser?

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen millioner, Minnie - da finner jeg sikkert isen og vennemiddagen onsdag er reddet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Sjekk sidene til Nigella på Channel 4: www.channel4.com

Fant noen oppskrifter der for en stund siden, men du må kanskje lete litt... Lykke til med isen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Tusen millioner, Minnie - da finner jeg sikkert isen og vennemiddagen onsdag er reddet!

Isen finner du under kapittelet "TV Dinners".

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Bokmerk denne siden du Tusenfryd- Nigella har mange deilige oppskrifter samlet der. Håper NRK2 skal sende Nigella Forever Summer også.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er mye godt hun svinger sammen, gitt. Ser ikke alltid på, men de gangene jeg gjør det, blir jeg alltid inspirert av et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Litt av et sammentreff å se denne tråden! Gravde frem en gammel utgave av UK Vogue i dag; der er det nemlig også en masse deilige oppskrifter på is av Nigella. Raspberry ripple... Mmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nigella Bites kan kjøpes på DVD fra amazon.co.uk for 130 kroner.

Den kan også kjøpes hos play.com for £6.99 (ca. 80 kr) - og da er frakten inkludert i prisen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...