Gjest på utkikk Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 (endret) Har noen tips til lokale å leie til bryllupsfest? Både med og uten medbragt mat /drikke. På forhånd takk! Emnebeskrivelsen måtte endres pga sideforskyvning, beklager! vimse-admin Endret 21. november 2007 av vimse
Gjest Shayla Skrevet 25. november 2007 #2 Skrevet 25. november 2007 Jeg og min venninne som skal gifte seg har akkurat vært på en titte runde på lokaler i dette området.. Hvis du er villig til å bruke litt penger på lokal og mat, ville jeg valgt Fossekallen på Lysaker. Vi har valgt Fruene Haugestad som ligger i Lierbyen, veldig gjennomført og fint sted. Så har du Drengsrud gjestegård i Asker. Du har mange i Oslo om du søker på google. Millitæret har ett lokale i Oslo sentrum som minner om slottet, veldig fint der. Så har du Åskollen i Drammen. Og Hovtvet gård også i Drammen.
Gjest FrodeLinda100709 Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Har noen tips til lokale å leie til bryllupsfest? Både med og uten medbragt mat /drikke. På forhånd takk! Emnebeskrivelsen måtte endres pga sideforskyvning, beklager! vimse-admin skui grendehus der skal jeg gifte meg
Liset Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Børsen, Union scene, Drammen roklubb, Austad Gård, Spiralen alle disse ligger i Drammen. Lykke til =)
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Hotvet Gård i Drammen skal vi bruke http://www.hotvet.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå