Gå til innhold

Hvor fort gå fram i starten av et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det ikke er noe fasitsvar her, men hvor raskt synes dere det er naturlig å gå fram når begge liker hverandre godt (muligens forelskelse), men ikke har kjent hverandre så lenge? Kun kjent hverandre i 3 uker, men har rotet litt, men ikke sex. Har selv tatt initiativet til kos, men for meg er det veldig unaturlig å ha sex før man har kjent hverandre mye lenger. Samme i forhold til å introdusere hverandre for venner og familie, føler vi bør ha kjent hverandre i minst 3-4-5 mnd før det kan bli aktuelt med verken sex eller familiepresentasjon. Vi er begge sjenerte og jeg vet jo ikke om det blir noe forhold ut av det heller. Men lurer på om jeg er i overkant tilbakeholden på disse to punktene? Slik som situasjonen er nå finner vi på ting sammen, og kysser og koser ganske heftig. Men ikke noe seksuelt av noe slag enda. Men har altså ikke gått noe lenger. Vil selv en sjenert, snill og tolmodig gutt orke å vente på meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette med sex kan jeg ikke svare på, det kommer helt an på hva som er "riktig" for deg, for ham, og for dere i fellesskap. Når du sier at det er veldig unaturlig for deg å ha sex tidlig i forholdet, så er det egentlig det eneste relevante, og den eneste som har rett til å mene noe om det er vel han. Ikke alle andre ;)

Men som familiemedlem, så synes jeg din holdning om å vente noen måneder før introduksjon er en bra ting. Det er slitsomt å skulle forholde seg til kjærester som kommer og går, så jeg er absolutt mest glad i at man venter _litt_ før man introduserer kjæresten sin for resten av slekta. Ikke at man må vente i årevis, men at det har gått nærmere et halvt år synes jeg er et pluss...

Gjest puselabb
Skrevet

Jeg ville ventet med å introdusere han for familien til jeg var sikker på at det ble et forhold ut av det. Venner ville nok kommet tidligere, kanskje på en fest eller en hyggekveld. Der det falt seg naturlig.

Når det gjelder sex - gjør det når det føles naturlig. Enten det er første kvelden, tredje uka eller fjerde måneden. Hvis han virkelig liker deg så vil jeg tro at han klarer å vente til du føler deg klar. Men ikke vent bare for å vente. Jeg mener, ikke vær redd for å virke lett på tråden eller noe sånt. Er det kjærlighet så er det kjærlighet, uavhengig av når man har sex første gang.

Skrevet

3 date hadde vi sex,

7 ukers bekjentskap bygget vi hus :fnise:

ca 3 mnd, møtte foreldre.

1 år og 2 mnd forlovelse.

1 år og 6 mnd stasjonsvogn :jepp:

:fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...