Gjest Jente 23 Skrevet 13. april 2003 #1 Skrevet 13. april 2003 Kan noen fortelle meg hvilken musikk som spilles i de nye reklamene for Toro wraps? Syns den musikken er så bra, men aner ikke hvem som spiller... Det er instrumental musikk...
Gjest Étoile Skrevet 13. april 2003 #2 Skrevet 13. april 2003 Send mail til reklamebyrået som har laget den (det kan du kanskje finne ut på Toro sine nettsider), så sender de deg kanskje sangen på mp3. Kjæresten prøvde det med en reklamesang han hadde veldig lyst på, og fikk sangen på mail kjempefort.
Tusenfryd Skrevet 13. april 2003 #3 Skrevet 13. april 2003 Det er Ugress - låta husker jeg ikke hva heter, men det er den med sampls fra Supermann, er det ikke? Da heter den sikkert Theme from Superman eller noe sånn. Invester i hele plata du - det er mye bra der!
Gjest Jente 23 Skrevet 15. april 2003 #4 Skrevet 15. april 2003 Takk for svar! Må kanskje sjekke ut den plata med Ugress... :D Er all musikken i samme sjanger som den på reklamen?
Tusenfryd Skrevet 15. april 2003 #5 Skrevet 15. april 2003 All musikken er elektronika som er basert på en masse sampling - dvs lydspor fra andre låter og annen musikk. Gå til en platesjappe og hør gjennom, du vil bla finne sampling fra den låta som i alle år er brukt til Fjellvettreglene. Jeg har plata og liker den veldig godt - men smak og behag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå