Gjest Opeth Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Nå vil ikke jeg ut med navn eller lignende, men bytter litt om på dette. Samme poenget uansett. Her en dag kalte samboeren min meg "Linn", selv om jeg heter helt noe annet - la oss si "Heidi". Det ligner jo ikke i det hele tatt? Hvordan ville dere reagert? Selv ble jeg utrolig skuffa, og på en måte lei meg. For så lenge som vi har vært sammen har han aldri sagt feil navn.. Hvorfor nå? Jeg vet han ikke har noen på si, eller noe sånn. Men jeg synes det var utrolig plagsomt.
mamma mia Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Det er lett for,og ingenting og henge seg opp i.Det er da større problemer her i verden! Har selv sagt feilt navn fort gjort
Frk Johansen Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Min samboer har kalt meg navnet på sin ex og jeg likeså. Det var heldigvis ikke i en seksuell setting, bare en helt hverdagslig situasjon så vi lo av det, han synes det var mer flaut enn meg men sikkert også fordi han sa det først. Om samboeren din har hatt en samboer/kjæreste tidligere ved det navnet så synes jeg ikke det er så rart om man av og til kommer til å si feil navn. Han synes sikkert ikke det er så gøy men vi sier da av og til feil navn på kolleger eller venninner også?? Hadde ikke latt det gå innpå meg medmindre det skjedde gjentatte ganger i senga, da hadde jeg blitt sur!
Gjest Opeth Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Nei det er ikke det at det går så veldig inn på meg, men jeg skjønte bare ikke helt hvorfor det kom sånn plutselig der og da. Han har ingen ex med navnet Linn heller, så jeg skjønte ikke det heller.
Akila Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 ikke noe å henge seg opp i.. Dette skjer jo stadg vekk.. Men er det flere ganger det skjer, så kan du jo bare spørre han hvem dette er?
Gjest Opeth Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Ja, det er vel noe i det. Det har ikke skjedd flere ganger, så kan hende at det bare var et uhell.. Jeg tror nemlig ikke at han kjenner noen Linn heller, men det var liksom så ubehagelig der og da.
Gjest Heloise Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Nå vil ikke jeg ut med navn eller lignende, men bytter litt om på dette. Samme poenget uansett. Her en dag kalte samboeren min meg "Linn", selv om jeg heter helt noe annet - la oss si "Heidi". Det ligner jo ikke i det hele tatt? Hvordan ville dere reagert? Selv ble jeg utrolig skuffa, og på en måte lei meg. For så lenge som vi har vært sammen har han aldri sagt feil navn.. Hvorfor nå? Jeg vet han ikke har noen på si, eller noe sånn. Men jeg synes det var utrolig plagsomt. jeg sa Pappa til typen en gang *ler* Men har kalt han navnet til alle mine ekser, men rett og slett bare fordi det datt ut av meg og fordi jeg fikk hjerneteppe der og da :o Men han har aldri kalt meg noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Jeg kaller mannen min med navnet til broren min hele tiden, spesielt hvis jeg akkurat har snakket med bror... De har heller ikke like navn. Og datteren får navnet til kusinen min med jevne mellomrom, men der er det omvendt også, for de har veldig like navn, det er bare en bokstav som skiller. Og for å gjøre det hele komplett, plutselig kan jeg "glemme" navnet til mannen min hvis jeg skal presentere ham for noen. Poenget mitt er at det er så veldig lett å si noe skeivt hvis ikke hodet er helt på plass, kanskje fordi man tenker på noe annet. Det gjelder for veldig mange, og kanskje også for samboeren din også.
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. november 2007 #9 Skrevet 21. november 2007 Jeg sier ofte broren min sitt navn til sønnen min Har også ofte sagt exer sitt navn til nåværende kjærester
Darksun Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Er jeg sliten nok ville jeg uten problemer kalt mamma for Kåre. Synes ikke dette er det helt store å bry seg om, alle gjør feil.
Gjest Heloise Skrevet 21. november 2007 #11 Skrevet 21. november 2007 det aller flaueste var vel på barneskolen da jeg skulle rope på læreren, og ropte høyt og tydelig ut "Mamma!?"...
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #12 Skrevet 21. november 2007 det aller flaueste var vel på barneskolen da jeg skulle rope på læreren, og ropte høyt og tydelig ut "Mamma!?"... Den har vel de fleste av oss gjort en eller annen gang? Jeg har i alle fall gjort det.
Gjest Heloise Skrevet 21. november 2007 #13 Skrevet 21. november 2007 Den har vel de fleste av oss gjort en eller annen gang? Jeg har i alle fall gjort det. Ja, de aller fleste har nok gjort det! Men det var den flaueste av navne-mistake'ne mine, tross alt Var jo foran hele klassen på rett under 40 elever, som alle elsket å mobbe meg, sikkert derfor det var så flaut
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #14 Skrevet 22. november 2007 Samboer tuller stadig med navn. Jeg har blitt kalt med nåvn til både eksen og døtrene. Han surrer like mye i forhold til menneskene rundt seg. Når jeg vet og ser så bryr jeg meg døyten.
Adonia Skrevet 22. november 2007 #15 Skrevet 22. november 2007 jeg sa Pappa til typen en gang *ler* Men har kalt han navnet til alle mine ekser, men rett og slett bare fordi det datt ut av meg og fordi jeg fikk hjerneteppe der og da :o Men han har aldri kalt meg noe annet. haha det har jeg gjort en gang også men skjønner virkelig ikke hvor det kom fra :klø: både han og jeg har sagt et annet navn i søvne også.. er kanskje ikke så kult for den andre der og da - men er jo ikke noe å henge seg opp i heller!
muesli Skrevet 22. november 2007 #16 Skrevet 22. november 2007 eg har sagt eit anna navn til typen og han det sammen.. så klart noen ganger er det upassende ikkje skjedd i noen seksuell setting, men ein gang var det veldigt upassende pga situasjonen. ganske tidelig i forholdet kallte han meg for eksen, blei litt sjokket og såret akkurat der og da, men han var jo nett stått opp og hadde jo ikkje våknet med meg så mange ganger, så no ler eg bare av det det kan nok skje den beste, men dersom det gjentar seg osv, så ville eg jo kanskje ha hørt kven dinna Linn var. men trur ikkje det er noe å bry seg om, skjer med dei fleste. jeg sa Pappa til typen en gang *ler* Men har kalt han navnet til alle mine ekser, men rett og slett bare fordi det datt ut av meg og fordi jeg fikk hjerneteppe der og da :o Men han har aldri kalt meg noe annet. eg har og kallt han for pappa blei litt flau, men me lo bare av det
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #17 Skrevet 22. november 2007 Ja, det er vel noe i det. Det har ikke skjedd flere ganger, så kan hende at det bare var et uhell.. Jeg tror nemlig ikke at han kjenner noen Linn heller, men det var liksom så ubehagelig der og da. Vel, jeg for min del skjønner at du ble bekymret. I allefall når det gjentar seg. Da er jo ikke "Linn" et helt tilfeldig navn som plopper ut. Jeg ville nok spurt ham neste gang, sagt at du er nysgjerrig på hvem Linn er. Det er helt sikkert uskyldig, kanskje en kollega, eller noe. Men det er ikke noe gøy.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2007 #18 Skrevet 22. november 2007 Fordi Linn er verdens supersøøteste "sorry,klarte ikke dy meg"
Lana_86 Skrevet 23. november 2007 #19 Skrevet 23. november 2007 Jeg sier feil navn hele tiden, og det er noen kjærester som har blitt irritert på meg pga det, men det betyr ingenting fra min side. Bare jeg som surrer
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #20 Skrevet 23. november 2007 Det å si feil navn er vanlig. Jeg blander navn titt og ofte jeg. Dét som derimot er noe å fundere over er om han kjenner noen som heter Linn! Det kan være en kollega eller noen han har pratet med jobbsammenheng! Det kan også være at han tenkte på en serie der hovedpersonen het Linn o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå