Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Jeg velger å være anonym her inne, er vanligvis pålogget. Enkelt og greit spørsmål selv om saken er mer komplisert.. Jeg har vært og rotet med en venn av meg, nærmere et år siden. Han fortalte meg at han synes veldig godt om meg, men at han ikke greier å binde seg. Han er fortsatt singel, og det var ikke noe forsøk på å få seg et nummer, han er ikke typen til det. Den kvelden vi møttes gikk vi på kino, men møttes hos ham først og da gikk det hett for seg. Han tok initiativet til kysset. Vi droppet nesten kinoen fordi vi var oppslukte i hverandre. Men hele tiden under filmen holdt han meg i hånda, og dersom jeg tok handa vekk et lite øyeblikk for å drikke brus.. så snart jeg var ferdig hentet han hånda mi igjen. Og han hadde ingen problemer med å holde meg i hånda mens vi var ute i offtentlighet. Jeg ble hos ham til halv fem om morgenen, og han ville ikke at jeg skulle gå. Han er perfekt på alle måter. Litt sjenert, men så utrolig snill. Liker sjenerte gutter, ikke de som har for god selvtillit. Og jeg fatter ikke hvorfor han ikke har kjæreste, med et så nydelig indre. Og ytre selvfølgelig. I tillegg er han veldig glad i barn, og han ser på meg hver gang jeg er sammen med tanteungen min. Men så kommer problemet. Jeg ser jo ennå at han vil bli kjent med meg, fordi hver gang jeg møter ham er han så snill, han hjelper meg med alt jeg ber ham om. Han er på pletten med en gang, ikke at jeg har bedt ham om det. Men jeg vet ikke hva jeg har gjort, eller hva som gjør at han ikke vil binde seg. Jeg har forsøkt å spørre ham, men han vil ikke ut med hvorfor. Sitter her og aner at han har gjennomgått et eller annet brudd som har såret veldig. Da vi møttes den kvelden var han nok litt nervøs, fordi han greide ikke å holde.. ereksjonen.. Men han fortalte hva han likte og spurte hele tiden om jeg frøs og ville varmes. Selvfølgelig krøp jeg inntil ham så fort jeg hadde sjansen. Det var hett på den måten at det var veldig mye kos, akkurat sånn jeg vil at en kjæreste skal være. Ikke noe stress, vi tok det rolig. Hvordan kan jeg få ham til å åpne seg og stole på meg? Hva kan jeg gjøre? Noen som sitter med erfaringer? Er litt oppgitt, fordi jeg vet at det er ham jeg vil ha.
Gjest Pax Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg tror du er der på feil tid og sted. Han liker deg, men vil ikke binde seg. Jeg tror det er veldig vanskelig å gjøre om på det. Om han hadde møtt deg i en periode hvor han var klar for å få en kjæreste, tror jeg saken hadde vært en annen. Men det kan være jeg tar feil, jeg kjenner jo ikke han, så du får gjøre det du synes er best. Endret 21. november 2007 av Pax
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Jeg tror du er der på feil tid og sted. Han liker deg, men vil ikke binde seg. Jeg tror det er veldig vanskelig å gjøre om på det. Om han hadde møtt deg i en periode hvor han var klar for å få en kjæreste, tror jeg saken hadde vært en annen. Men det kan være jeg tar feil, jeg kjenner jo ikke han, så du får gjøre det du synes er best. Ja, jeg vet. Det er en kjinkig situasjon. Har pratet med en venninne som mente jeg kunne prøve å være gode venner først, og så ville det kanskje utvikle seg noe ut fra det. Hun er selv kjæreste med en mann som hun var venner med i flere år. Og typen hennes og han jeg kjenner, har kjent hverandre før. Dvs at de har bodd i samme bygd og vet hvem den andre er. Typen hennes sier han er en kjempetrivelig fyr. Vet det sikkert høres helt teit ut, men jeg kunne jo ha prøvd å "bearbeide" ham litt, på den måten at jeg viser ham at jeg virkelig er til å stole på. Jeg vil be ham med ut på kino, sist jeg spurte sa han ja, men da ble det ikke noe av fordi jeg var så teit og ikke avtalte sted og tid. og den neste gangen fikk jeg ikke svar. Mye mulig han ikke orket fordi han visste fra første gangen at jeg glemte av hele avtalen. På en måte tør jeg ikke fordi jeg er redd han sier nei.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Eller be ham med ut på noe annet Bare jeg som er så lite oppfinnsom. Men finnes det ikke noen bøker jeg kan lese om hvordan få ham til å åpne seg? Tenkte i stedet for å sitte å plage folk med mine bekymringer, kunne jeg lest meg fram til svaret.
Gjest Pax Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Jeg tror ikke selvhjelpøsbøker fungerer. Tillitt bygges som regel opp gradvis, og man må gjøre seg fortjent til det.
Sluagh Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Enig med Pax her, tror ikke bøker er tingen. Gi han tid. Hvis han stoler på deg vil han nok åpne seg.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Enig med Pax her, tror ikke bøker er tingen. Gi han tid. Hvis han stoler på deg vil han nok åpne seg. Håper virkelig det. For han er en som er verdt å samle på. Tenkte å prøve meg forsiktig frem, er venner med ham på Facebook. Sende ham ei mld om han jeg får lov til å be ham med ut når han har tid. Sier han nei, kan jeg jo bare gå videre uten ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå