Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei. er en gutt på 17. jenta mi på 15 sa på søndag at nå er det over. hun slo opp pga at jeg hadde masert 2 jenter i klassen. men det var før jeg ble kjent med henne at jeg gjorde det. jeg sa det i telefonen til henne litt etter vi hadde blitt sammen. jeg følte jeg måtte si det. men jeg viste jo ikke at hun ville bli lei seg for det. har vært sammen i snart 2 måneder. Jeg vil ha henne tilbake. Jeg Elsker henne så veldi mye. hva synes dere om dette? hva skal jeg gjøre?
Gjest Opeth Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 2 måneder? Jeg vil ikke være slem eller noe, men dette synes jeg var litt tidlig for og elske noen... Eller i det hele tatt vite at du elsker en person. Men uansett, snakk med henne - og si at det er henne du vil ha?
Gjest Golden Girl Skrevet 22. november 2007 #3 Skrevet 22. november 2007 Jeg synes ikke to måneder nødvendigvis er for tidlig til å si at man elsker noen. Sterke følelser kan utvikle seg fort. Men uansett... jeg synes det er utrolig kjipt av henne å reagere sånn når dette skjedde før dere ble sammen. Utroskap regnes ikke bakover i tid. Prøv å snakk med henne igjen og få henne til å forstå det. Hvis hun ikke vil forstå det er det kanskje like greit å la henne gå.
Gjest Pet Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 (endret) Det var lite å slå opp for, synes jeg, at du hadde massert to jenter i klassen før dere ble sammen! Dere ungdommer driver jo og klemmer og kysser og masserer og stryker på hverandre i ett kjør, så jeg tviler på at dette er den egentlige grunnen til oppslagningen. Bare fortsett massasjen, du, du finner deg sikkert en søt jente igjen. Endret 22. november 2007 av Pet
Gjest Pet Skrevet 22. november 2007 #5 Skrevet 22. november 2007 Men uansett... jeg synes det er utrolig kjipt av henne å reagere sånn når dette skjedde før dere ble sammen. Utroskap regnes ikke bakover i tid. Har massasje blitt utroskap også, nå da! (Regner med at det ikke er intimmassasje det er snakk om her.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå