Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe to produkter, til sammen blir disse to under 200 kr,men lønner det seg å bestille disse to av gangen siden man får mer rabatt jo flere ordre man har? Eller blir strawberrynet å slå disse to sammen eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lønner seg selvfølgelig å bestille i to omganger.

At det går an!

Skrevet

Takk for det første du skrev, men at det går an å ikke spare seg for sarkastiske kommentarer..

Har aldri bestilt der fra før og har ingen anelse hvordan de gjør ting, hva er det som er så galt med å spørre da?

Skrevet

Må spørre om en ting til jeg, skal kjøpe gave til broren min og hadde derfor tenkt til å skrive hans adresse i skjemaet for shippingadress og min adresse i billingadress. (vi bor ganske langt unna hverandre) Men så står det at om man er ny kunde så kan man velge en gratis ting fra Stila makeup, vil denne bli sendt til broren min sin adresse eller til billingadress?

Gjest solmåne3
Skrevet

Hei.

Det lønner seg å dele opp bestilling, som du sier for å opparbeide seg rabatt. Merk deg likevel at du må vente til den første orderen er påbegynt før du legger inn neste ordre for å få registrert rabatt på ordre nr. 2.

Evt. kan du legge inn de to ordrene like etter hverandre og få 2 gratis ett eller annet (hvis de har det nå) for nye kunder.

Men jeg ville gjort det første jeg skrev. Blir fort til at man bestiller fler og fler ting og rabatt bidrar :)

Gjest solmåne3
Skrevet
Må spørre om en ting til jeg, skal kjøpe gave til broren min og hadde derfor tenkt til å skrive hans adresse i skjemaet for shippingadress og min adresse i billingadress. (vi bor ganske langt unna hverandre) Men så står det at om man er ny kunde så kan man velge en gratis ting fra Stila makeup, vil denne bli sendt til broren min sin adresse eller til billingadress?

Ligger i samme esken som produktet du har kjøpt. Dvs. går til broren din.

Skrevet

åh så dumt da :sjenert: jaja ikke mye å gjøre med det. tusen takk for svar! :)

Skrevet

er det noen som har bestilt fra strawberrynet i det siste? Sånn mens de fremdeles har hatt tilbudet om sminke fra Stila til nye kunder?

Ble litt skuffet, trodde man kunne velge mellom sminken til stila, forsto det liksom sånn av annonsen om det inne på siden deres.

Men så var det bare utvalgte farger og kun øyenskygge.

Det er vel ikke noe vits å prøve å bestille senere, om noen dager, for å se om det har kommet noe annet litt mer spennende?

Hadde bestemt meg for å bestille to ting av gangen for å komme opp til den magiske grensa med $25 for å få sånn newcustomergift, men hvis det kun er dette, så vurderer jeg kansje hellker å bestille i to omganger for å få prosentrabattene i stedet.

Så, noen som vet om gavetilbudet endrer seg noe?

Skrevet

Ikke enig i det hele tatt! Har aldri hatt noen slags problemer med strawberrynet, de er rett og slett helt fantastiske! Så god service, og pakkene kommer kjempefort tatt i betraktning den lange reiseruten de har, har fått mine ting på bare en uke jeg.

Og moms og toll betaler jo strawberrynet for deg om du sender kvitteringen til dem, null problem.

Finnes ikke norske nettsider for meg lenger når man kan få det så billig som hos strawberrynet, de slår jo til og med taxfree prisene! :jepp:

:rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...