Nausicaä Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Om du har bydd på ebay og vunnet, hva skjer om du ikke betaler? Jeg har altså bydd på noe på ebay jeg hadde lyst på der og da, men som jeg innså etter at jeg hadde bydd at jeg ikke har bruk for i hele tatt. Jeg håpet at noen ville by over meg, men nei desverre. Hva skjer om jeg lar være å betale? Får jeg en dårlig kommentar eller kommer det til å skje noe mer? Kan jeg få kanselert budet om jeg kontakter selger? Det er ikke så store summer det kommer an på, ikke i hele tatt, men det er litt dumt å betale for og få noe sendt med fly fra USA som du ikke har bruk for i hele tatt.
Zero Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Om det ikke er store summen det er snakk om, så ville jeg først kontaktet selger og hørt, samtidig som du gjør det klart at du vil betale om det ikke passer for selger at du ikke betaler. Du må huske på at selger har utgifter i forhold til en vunnet auksjon, og jeg ville derfor betalt for meg. Jeg vet hvor dumt det føles da en auksjon ikke går som den skal gå (manglende betaling fra kjøper eller manglende vare fra selger). Du vil få en negativ karakter, i tillegg til at selger kan melde deg til Ebay for å ikke betale auksjoner du vinner.
Nausicaä Skrevet 21. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2007 Ok. Takk for svar. Jeg valgte å betale i stedet for å kontakte selger. (Har opplevd mye styr med at selgere aldri svarer/det tar lang tid eller at de ikke forstår spørsmålet). Har ikke så lyst på dårlig karakter på ebay eller få problemer med kontoen min.
Gjest Bond Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 du kan jo prøve å selge det på eBay igjen med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå