Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei. Jeg er midt i en stressende periode, og har ikke tid til å slanke meg,så lurer jeg bare på hvor mye energi jeg trenger ca hver dag..? Jeg er rundt 165cm og veier ca 70kg. Går en del hver dag, men det blir lite tid til trening for øyeblikket.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hei. Jeg er midt i en stressende periode, og har ikke tid til å slanke meg,så lurer jeg bare på hvor mye energi jeg trenger ca hver dag..? Jeg er rundt 165cm og veier ca 70kg. Går en del hver dag, men det blir lite tid til trening for øyeblikket. Kroppen din forbrenner rundt 2000-3000 kcal hver dag hvis du ikke trener...
Gjest ProfDoc Skrevet 23. november 2007 #4 Skrevet 23. november 2007 Disse oppskrifter er herlig. Jeg gikk ned 18 kg på 2 mnd
ehv61 Skrevet 24. november 2007 #5 Skrevet 24. november 2007 Disse oppskrifter er herlig. Jeg gikk ned 18 kg på 2 mnd Hvordan tror du det blir med vekten etterpå,når du har gått ned så mye på så kort tid?Du må jo ha sultet deg noe fryktelig? Jeg gikk ned 15 kg på en og en halv måned for noen år siden.levde på 1000 kcal til dagen.trente ikke. Holdt på å dø av sult.Var vel neppe særlig med fett jeg mistet,men vann og tap av muskelmasse. etter endt slankekur gikk jeg selvfølgelig opp det dobbelte igjen. Slankekurer er håpløse.Derimot varig endring av livsstil er det eneste jeg tror på i allefall.trening og sunt kosthold er alfa og omega.
Gjest Gjest Julie Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Jeg gikk ned 15 kg på en og en halv måned for noen år siden.levde på 1000 kcal til dagen.trente ikke. Det var ekstremt mye, du.
ehv61 Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Det var ekstremt mye, du. Ja,jeg vet det.Helt sinnsvakt,men jeg hadde ikke bedre vett. Kommer aldri mer til å mishandle kroppen med slike uvettuge slankekurer nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå