Gå til innhold

Shampo mot flass!

Gjest charlie87

Anbefalte innlegg

Gjest charlie87

Har i det siste fått et skikkelig flass-problem, noe jeg ikke har vært plaget med tidligere. Lurer nå på om noen har gode erfaringer med shampo (evt. andre produkter) mot dette? Bør jeg kjøpe en 'Balance'-shampo for å balansere hodebunnen, eller bare en shampo mot flass?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest charlie87

Glemte å nevne at jeg klør en del i hodebunnen også, så det jeg kanskje burde se etter er en frisørshampo som demper eksem/kløe også..? Blir veldig takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo prøve Fungoral eller Selukos som en kjøper på apoteket. De er tiltenkt eksem av typen som klør og flasser. Får du små skorper? Er det fukt under hvis du klør mye? Da kan det være eksem. Hos meg virket ikke Fungoral, men selukos hjelper meg. Jeg bruker først den shampoen og vasker med en vanlig etter jeg har skylt ut selukosen. Selukos lukter nemlig ikke særlig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosmica shampo mot flass, som fås på apoteket, er veldig god (jeg synes den er bedre enn både Fungoral og Selukos, og mye billigere) - du får også en hodebunnsgele, som er god ved tørr hodebunn, i samme serie.

ACO_1345_s.jpg

Endret av Labella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...