Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 For det første, jeg har ikke peil på dansematte. Jeg har bare fått en fix ide om at det må være en fin julegave til datteren min. Ser for meg øving på koordinasjon osv. Forresten, noen som kan si om dette er gøy? Så to typer i et leketøysblad, ca 300 kr pr pakke, på tilbud begge to. 8 sanger. Hørtes litt lite ut? Må da bli vanvittig lei av de samme sangene? Datteren min på 5 er glad i å løpe(!), så hun liker å være i aktivitet. Håper bare ikke det er så vanskelig å få til "dansingen"? Hun har litt problemer med motorikken... Er det ett fett hvilken matte jeg velger, eller er det noen dere kan anbefale?
Amalie_85 Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Kan ikke helt hjelpe deg annet enn å si den jeg hsr passer ikke for så små barn fordi pilene blir for langt vekk fra hverandre. har denne men min søster klarte den når ho var 7. men lengden på en 5 åring og en 7 åringen bruker jo å være ganske tydelig.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Kan ikke helt hjelpe deg annet enn å si den jeg hsr passer ikke for så små barn fordi pilene blir for langt vekk fra hverandre. har denne men min søster klarte den når ho var 7. men lengden på en 5 åring og en 7 åringen bruker jo å være ganske tydelig. Ok, så det er noe å tenke på ja; avstanden mellom pilene. De i leketøysblader er sikkert passelig da.
Fakse Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Om det er Playstation du har, så anbefaler jeg Eye Toy og et av Play-spillene. Da får du aktiviteter for hele kroppen, og mer variert enn bare dansing. Spillet bruker et usb-kamera som stilles opp på toppen av TV'n. Det fanger opp bevegelsene til spilleren, og man styrer på denne måten spillet, med hopp, vifting med armer, løping osv. Veldig gøy både for store og små, og man kan spille sammen.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Om det er Playstation du har, så anbefaler jeg Eye Toy og et av Play-spillene. Da får du aktiviteter for hele kroppen, og mer variert enn bare dansing. Spillet bruker et usb-kamera som stilles opp på toppen av TV'n. Det fanger opp bevegelsene til spilleren, og man styrer på denne måten spillet, med hopp, vifting med armer, løping osv. Veldig gøy både for store og små, og man kan spille sammen. Har en gammel PS2 liggende etter storebroren, men tror den er defekt. Og også en Eye Toy av noe slag. Kanskje jeg skal bare få han til å fikse det for søstra si! Hvis det funker da. Er vel ikke avhengig av spillmaskin av noe slag hvis jeg bare skal ha matte som kobles til tv'n?
Amalie_85 Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 kan godt hende er fins noe matte som bare kan kobles til tv`n, men kan ikke si jeg har hørt om. For de fleste trenger nok en spillmaskin
Fakse Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Er vel ikke avhengig av spillmaskin av noe slag hvis jeg bare skal ha matte som kobles til tv'n? Jeg vet ikke om noen dansematter som fungerer uavhengig av spillemaskin, noe må jo ta i mot input fra matta, behandle denne og vise på skjermen sammen med en eller annen form for grafikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå