Gakken Skrevet 21. november 2007 #1 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg har vært så misunnelig på alle de andre terminsgruppene som har sin egen presentasjonstråd, så da stjal jeg likegodt denne 1. Nick: 2. Termin: 3. Alder: 4. Hvor er du fra: 5. Samboer/gift: 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 7. Har dere noen dyr: 8. Barn fra før: 9. Prøverhistorie: 10. Student/yrke: 11. Hobbyer/Fritid: 12. Tanker om svangerskapet: 13. Favoritt sang akkurat nå: 14. Favoritt film: 15. Favoritt bok: Jeg begynner 1. Nick: Gakken 2. Termin:13. juli 2008 3. Alder: 29 4. Hvor er du fra: Oslo 5. Samboer/gift: Gift med verdens beste i 2 år 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 10 år 7. Har dere noen dyr: Nei 8. Barn fra før: Nei 9. Prøverhistorie: Klaff på 5. forsøk (synes det tok frrryktelig lang tid:) 10. Student/yrke: Markedsansvarlig 11. Hobbyer/Fritid: Dykking, Reiser, Trening, være med venner eller bare kose meg med min kjære 12. Tanker om svangerskapet: Gleder meg vilt, redd for å miste, gleder meg til å fortelle nyheten til alle kjente, gleder meg og er litt redd for det nye livet vi har i vente (blir nok ikke fullt så mye reising fremover!) 13. Favoritt sang akkurat nå: Source ft: Candi, You got the love 14. Favoritt film: Ringenes Herre-triologien, The Shawshank Redemption 15. Favoritt bok:Ringenes Herre-triologien, Stieg Larssons triologi, Harry Potter (trodde ikke dette var noe for meg, men da jeg leste en bok i sommer klarte jeg ikke gi meg før jeg hadde lest hele serien:) Endret 6. desember 2007 av Gakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 21. november 2007 #2 Del Skrevet 21. november 2007 1. Nick: Lilith 2. Termin: 20. juli 3. Alder: 28 4. Hvor er du fra: Oslo 5. Samboer/gift: Samboer 6. Hvor lenge har dere vært sammen: ca 3 år 7. Har dere noen dyr: ja, to katter 8. Barn fra før: nei 9. Prøverhistorie: Klaff i pp2 10. Student/yrke: Redaktør 11. Hobbyer/Fritid: Literatur, film, matlaging, sofasløving, turgåing, etc 12. Tanker om svangerskapet: Gleder meg, og er redd for å miste/at noe skal gå galt. Spent på livet fremover. 13. Favorittsang akkurat nå: Ingen 14. Favorittfilm: Oi, den må jeg tenke litt på ... 15. Favorittbok: Denne også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la_luz Skrevet 21. november 2007 #3 Del Skrevet 21. november 2007 1. Nick: La luz 2. Termin:19. juli 3. Alder: 28 4. Hvor er du fra: Oslo 5. Samboer/gift: Somboer sammen 4 år 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 6 år 7. Har dere noen dyr: Nei 8. Barn fra før: Nei 9. Prøverhistorie: 2 pp gikk veldig fort, har gått på p-piller 14 år... 10. Student/yrke: IT- konsulent 11. Hobbyer/Fritid: Reising Trening,venner 12. Tanker om svangerskapet: Red for at noe kan gå gal, syns det går galt med så mange... bobler over av lyst til å fortelle det til ALLE. Syns det er utrolig kjedlig å late som jeg drikker når jeg er på fest. 13. Favoritt sang akkurat nå: Albino superstars -popular 14. Favoritt film: Klarer ikke å si en medn Pedro Almoldovar fan 15. Favoritt bok: Anne B. Ragde sine berlinepoplene, eremittkrepsene og ligge i grønne neger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamut75 Skrevet 21. november 2007 #4 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) 1. Nick: Mamut75 2. Termin: 16 Juli ifl Ultralyd 3. Alder: 32 4. Hvor er du fra: Oslo (ikke oppvokst her) 5. Samboer/gift: sambo 6. Hvor lenge har dere vært sammen: ca 11 år 7. Har dere noen dyr: 1 stk hund 8. Barn fra før: 0 9. Prøverhistorie: klaff på 2pp 10. Student/yrke: altmuligmann/grunder 11. Hobbyer/Fritid: gå turer , kafe , reise , web design , fotografering og bilderedigering , 12. Tanker om svangerskapet: redd for at noe skal gå galt , mindre redd nå etter UL , syntes fødsel høres skummelt ut 13. Favoritt sang akkurat nå: Det er utrolig mye bra musikk , en sang jeg liker nå er 14. Favoritt film: 15. Favoritt bok: Endret 31. januar 2008 av mamut75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puls Skrevet 21. november 2007 #5 Del Skrevet 21. november 2007 1. Nick: puls 2. Termin: 07. juli 3. Alder: 28 4. Hvor er du fra: Vestlandet 5. Samboer/gift: gift 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 4,5 år 7. Har dere noen dyr: nei 8. Barn fra før: 0 9. Prøverhistorie: klaff på 2pp 10. Student/yrke: jurist 11. Hobbyer/Fritid: kor, venner, bøker, film 12. Tanker om svangerskapet: Glad, men òg litt bekymra. Har diabetes type 1, så er litt ekstra obs. 13. Favoritt sang akkurat nå: Eg har òg den Apologize-sangen på hjernen! 14. Favoritt film: Det er så mange... 15. Favoritt bok:Nettopp ferdig med Stieg Larsson: Jenta som lekte med ilden. Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 21. november 2007 #6 Del Skrevet 21. november 2007 (endret) 1. Nick: *Lene* 2. Termin: 13. juli 08 3. Alder: 35 år 4. Hvor er du fra: Bærum 5. Samboer/gift: Gift i 3 år 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 5 år 7. Har dere noen dyr: 2 katter 8. Barn fra før: sønn på 13. år og stedatter på 10 år 9. Prøverhistorie: tok ut spiralen i august, ble gravid okt 10. Student/yrke: regnskapsmedarbeider 11. Hobbyer/Fritid: trening 12. Tanker om svangerskapet: Håper alt går bra! 13. Favoritt sang akkurat nå: Den nye til Timbaland 14. Favoritt film: Det må bli *The shining* 15. Favoritt bok: Oj, må bli en av bøkene til Nick Hornby Endret 21. november 2007 av *Lene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 22. november 2007 #7 Del Skrevet 22. november 2007 1. Nick: Siona 2. Termin: 5. juli 3. Alder: 32 4. Hvor er du fra: Oslo 5. Samboer/gift: Samboer 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år 7. Har dere noen dyr: Nei 8. Barn fra før: En jente på snart 10 mnd 9. Prøverhistorie: Har prøvd litt halvveis siden jeg fikk tilbake mensen etter fødsel, de to siste syklusene gikk vi virkelig inn for saken 10. Student/yrke: Konsulent 11. Hobbyer/Fritid: Nå for tiden er jeg mest mamma 12. Tanker om svangerskapet: Det blir nok mer slitsomt denne gangen, med en liten jente hjemme... 13. Favoritt sang akkurat nå: Hører mest på barnesanger 14. Favoritt film: Det er så mange... 15. Favoritt bok: En bønn for Owen Meany (John Irving) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 22. november 2007 #8 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) 1. Nick: -TeddyToria- populært kalt TT 2. Termin: 1. august 3. Alder: 26 4. Hvor er du fra: Oslo 5. Samboer/gift: Gift 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 8 år 7. Har dere noen dyr: Nei 8. Barn fra før: Gutt 19 måneder 9. Prøverhistorie: Overraskelse! 10. Student/yrke: Sykepleier/helsesekretær 11. Hobbyer/Fritid: Søm, strikk, scrapping, form, farge, foto ++ 12. Tanker om svangerskapet: Håper jeg slipper kvalme mm. som sist, og at jeg slipper unna alt styret iforb. med sv.skapsforgiftning som jeg hadde sist. Ellers gleder jeg meg til å kjenne liv, høre et lite hjerte slå og ikke minst til slutt få møte en ny liten skatt! :rødme: 13. Favoritt sang akkurat nå: Frk Hjerteknuser 14. Favoritt film: Vanskelig; liker alt med Nicholas Cage da 15. Favoritt bok: Ingen Endret 22. november 2007 av -TeddyToria- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilippa Skrevet 23. november 2007 #9 Del Skrevet 23. november 2007 1. Nick: Emilippa 2. Termin: 23. juli 3. Alder: 27 4. Hvor er du fra: Vestfold, bor i Østfold 5. Samboer/gift: Gift 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 5 år 7. Har dere noen dyr: nei 8. Barn fra før: nei 9. Prøverhistorie: klaffet i 2. pp 10. Student/yrke: Butikksjef 11. Hobbyer/Fritid: mat, vin (ikke nå selvfølgelig), venner og familie 12. Tanker om svangerskapet: gleder meg sånn til å få mage og kjenne liv, og prøver å ikke bekymre meg så mye. 13. Favoritt sang akkurat nå: Apologize 14. Favoritt film: Frihetens regn, og er veldig glad i romantiske komedier alla love actually, the holiday++ 15. Favoritt bok: Frelseren av Jo Nesbø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 24. november 2007 #10 Del Skrevet 24. november 2007 1. Nick: Cathie 2. Termin: 21. juli 3. Alder: 23 4. Hvor er du fra: Akershus 5. Samboer/gift: Gift 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år 7. Har dere noen dyr: noen fisker og en pus 8. Barn fra før: en som nester er 2 når baby'n kommer 9. Prøverhistorie: 2. pp 10. Student/yrke: Deltidsjobb på kontor 11. Hobbyer/Fritid: pusse opp!!! og familien bettyr alt for meg 12. Tanker om svangerskapet: håper spiren sitter i første omgang, så tar vi alt derfra! 13. Favoritt sang akkurat nå: Litt lite oppdatert på den fronten om dagen 14. Favoritt film: Biler 15. Favoritt bok: En dansk forfatter, husker ikke tittelen på boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. desember 2007 #11 Del Skrevet 1. desember 2007 1. Nick: Bizzy 2. Termin: 1. juli 3. Alder: 31 4. Hvor er du fra: Sørlandet 5. Samboer/gift: Gift 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 10,5 år 7. Har dere noen dyr: en burmeser 8. Barn fra før: en som nester er 3 når han blir storebror! 9. Prøverhistorie: 18. pp, 1 SA 10. Student/yrke: Student 11. Hobbyer/Fritid: Familien, turer i dyreparken og nærområdet 12. Tanker om svangerskapet: Endelig begynt å slappe litt av etter flott ul opplevelse 9+0. Blir litt lite nytetid med eksamensstress, men gleder meg til juleferie! 13. Favoritt sang akkurat nå: Kanye West, husker ikke tittel... 14. Favoritt film: Oceans 13, masse fint å se på 15. Favoritt bok: Blir kun faglitteratur for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella83 Skrevet 1. desember 2007 #12 Del Skrevet 1. desember 2007 1. Nick: Mirabella83 2. Termin: 11 august 3. Alder: 23 4. Hvor er du fra: Trondheim 5. Samboer/gift: giftet oss i september 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 8år 7. Har dere noen dyr: to innekatter, en utekatt og fisker 8. Barn fra før: nei 9. Prøverhistorie: pp7 10. Student/yrke: siv.ing-studine. Ferdig til våren. 11. Hobbyer/Fritid: Håndball, se film, være med venner 12. Tanker om svangerskapet: dette går BRA! Litt avventende og redd for at vi mister, men alt det andre som kvalme, være sliten og fødsel er jeg overhodet ikke redd for. Det skal jeg klare. Værre blir det når ungen er ute. Da får far hjelpe til... 13. Favoritt sang akkurat nå: the way I are. 14. Favoritt film: forest gump, det meste med N.Cage, Tarantino-filmer. 15. Favoritt bok: Glad i krimbøker og familiedrama som berlinerpoplene og anne karin elstad-bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 1. desember 2007 #13 Del Skrevet 1. desember 2007 1. Nick: Indo 2. Termin: 5 aug. 3. Alder: 21 4. Hvor er du fra: Sunnmøre 5. Samboer/gift: Samboer 6. Hvor lenge har dere vært sammen: snart 3 år 7. Har dere noen dyr: akvariumsfisker 8. Barn fra før: nei 9. Prøverhistorie: nix..uplanlagt her! 10. Student/yrke: Student 11. Hobbyer/Fritid: venner, familie, cafeturer 12. Tanker om svangerskapet: Gleder meg masse, men er også kjemperedd for å miste. 13. Favoritt sang akkurat nå: Natasha Bedingfield - I bruise easily 14. Favoritt film: The notebook 15. Favoritt bok: hmmmm...mmmmmmmmm..njeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy28 Skrevet 2. desember 2007 #14 Del Skrevet 2. desember 2007 1. Nick: LilleMy28 2. Termin: 20.juli 3. Alder: 31 (snart 32) 4. Hvor er du fra: Vestlandet, bor i Moss, jobber i Oslo 5. Samboer/gift: Samboere i 4,5 år 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 5,5 år 7. Har dere noen dyr: to herlige ulldotter av noen katter 8. Barn fra før: nope 9. Prøverhistorie: 9 pp (SA i 7pp), 7pp i 2005 men da gav vi opp. Vi er egentlig henvist til prøverør pga dårlig sædkvalitet, men fikk det til på normalt vis likevel 10. Student/yrke: Produktsjef i landsdekkende butikkjede. 11. Hobbyer/Fritid: Dans, TV (huff), være med venner 12. Tanker om svangerskapet: Kjemperedd for å miste, hvor blir symptomene av? Har egentlig lyst til at tiden skal gå veldig fort slik at vi kan få møte denne selvlaga skapningen. 13. Favoritt sang akkurat nå: the way I are. 14. Favoritt film: Åh, det er så mange, men har litt dilla på Music & Lyrics akkurat nå, har sett den 3 ganger... Ellers blir det nok Dirty Dancing gitt 15. Favoritt bok: Jeg er en skikkelig lesehest så det blir vanskelig å velge en, men venter spent på neste bok fra Marian Keyes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlingeLing Skrevet 2. desember 2007 #15 Del Skrevet 2. desember 2007 1. Nick: BlingeLing 2. Termin: 6.august 3. Alder: 33 4. Hvor er du fra: Oslo 5. Samboer/gift: Gift 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 3,5 år 7. Har dere noen dyr: 8. Barn fra før: Nei 9. Prøverhistorie: 5 pp 10. Student/yrke: yrke;) 11. Hobbyer/Fritid: Film, musikk, trening, sosiale aktiviteter 12. Tanker om svangerskapet: Skummelt, rart 13. Favoritt sang akkurat nå: 70 talls funk 14. Favoritt film: Har så mange..men liker godt filmer av Tarantino, pluss asiatiske 15. Favoritt bok: tja den siste boken jeg syntes var veldig bra, er Stieg Larsson triologi om Lisbeth Salander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterkrans Skrevet 3. desember 2007 #16 Del Skrevet 3. desember 2007 1. Nick: Blomsterkrans 2. Termin: 11.08.08 3. Alder: 27år 4. Hvor er du fra: Buskerud 5. Samboer/gift: gift 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 7år 7. Har dere noen dyr: en hund 8. Barn fra før: ja, ett 9. Prøverhistorie: Klaffa etter 1pp denne gangen. Gjorde ikke det sist. 10. Student/yrke: jobber og student 11. Hobbyer/Fritid: venner, familien, cafeturer, trene 12. Tanker om svangerskapet: Gleder meg masse, og litt spent 13. Favoritt sang akkurat nå: 14. Favoritt film: 15. Favoritt bok: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little My Skrevet 3. desember 2007 #17 Del Skrevet 3. desember 2007 hva betyr pp +tall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 3. desember 2007 #18 Del Skrevet 3. desember 2007 hva betyr pp +tall? PP = Pröveperiod. PP1 = Första pröveperioden PP14 = 14:e pröveperioden Det finns en hel lista med förkortningar HÄR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little My Skrevet 3. desember 2007 #19 Del Skrevet 3. desember 2007 PP = Pröveperiod. PP1 = Första pröveperioden PP14 = 14:e pröveperioden Det finns en hel lista med förkortningar HÄR Takk takk. Gud det er mye teknisk. jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Little My Skrevet 3. desember 2007 #20 Del Skrevet 3. desember 2007 1. Nick: Little My 2. Termin: 080808 3. Alder: 22 år 4. Hvor er du fra: Trondheim 5. Samboer/gift: Forlovet 6. Hvor lenge har dere vært sammen: 2 år 7. Har dere noen dyr: 1 hund og en god del hybelkaniner 8. Barn fra før: ingen 9. Prøverhistorie: pang pang, ikke planlagt, heller ikke prøvd å unngå det. Sluttet på prevensjon midten av September (etter 9 år i strekk) Prøvde oss på sikre perioder, ble gravid ca 14 november 10. Student/yrke: kunstner, pedagog 11. Hobbyer/Fritid: trening, kunst, mat 12. Tanker om svangerskapet: Kjemperedd 13. Favoritt sang akkurat nå: Den til madcon Artist; Solveig Slettahjell 14. Favoritt film: Vanskelig. hm, nei det er mange. Hotel Rwanda, 50 first dates. er spekteret. hehe 15. Favoritt bok: Den brennende sengen, Ikke uten min datter, Gud bor i Brooklyn, Veronica vil dø og Elleve minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå