Gjest Gjesten Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei! Eg må no ha nytt kamera, det forrige likte kanskje ikkje så godt å gå i bakken... Men jaffal, har de nokre anbefalingar? Eg er ingen ivrig fotograf, men sidan eg for tida bur i utlandet så må eg ta ein del bilete. Det eg treng er eit nett, lite kompaktkamera som er raskt å starte opp (det forrige brukte evighetar på å bli klart for fotografering, og då var jo motivet stort sett borte vekk...), som ikkje sug batteri i altfor høgt tempo og som tar gode, klare bilete, og som ikkje koste skjorta sidan dette ikkje er ein superhobby for meg. Mange takk for hjelp!!
TheHairyToothfairy Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Lillesøs kjøpte nettopp et Sony DSCT20, kostet 2500 ca. Det er et sabla godt lite kamera i metallhus, uten linse som beveger seg ut at selve huset. Klar fin skjerm, facerecognition, 8.1 megapix og godt med zoom. Lettfattelig meny og stabilisater. I tillegg har det Full HD. Før dette var Exilimex V7 min store favoritt (for øvrig også verd en titt), men den lille røeren til Sony tok meg med storm. Ble nødt til å kjøpe en selv også.
Gjest Gjesten Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Mange takk! Det ser fint ut, men eg sku gjerne hatt litt fleire anbefalingar... Likar å ha litt i å velge i, og sidan eg ikkje er i Noreg no, så får eg heller lite hjelp på butikken, eg snakke ikkje språket her, og dei snakke verken norsk, engelsk eller tysk som regel Så, fleire tips? Og gjerne litt billegare saker også, sidan det som kostar 2500 heime gjerne er dyrare her... Dei debuterer litt seinare.
Gjest kenneth Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Tips til nettsteder: www.akam.no http://forbrukerportalen.no/Tester/2006/11...ic=1146569687.7 www.lydogbilde.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå