Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei, For ca 2 uker siden traff jeg en fyr. Og i denne perioden har vi truffet hverandre en god del, og jeg trives veldig godt sammen med ham. men for noen dager siden begynte jeg å merke en angstfølelse inni meg, som på en måte får meg til å tvile på om jeg er interessert i han i det hele tatt. følelsen kommer og går gjennom hele dagen. Samtidig vet jeg at jeg har det veldig hyggelig sammen med ham, og jeg synes han er en veldig bra fyr. men så er det denne følelsen da. Er det andre som har hatt det sånn, og hvor den følelsen har gått bort?
Gjest ja Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Ja, jeg har det nettopp slik jeg ogsaa. Og har just mott en fyr som er verdens herligste, og dess mer han ligger frampaa, dess mer trekker jeg meg tilbake og faar litt angst. Det er lenge siden jeg har foelt det slik, har holdt meg i bakgrunnen en stund naa, men endelig ser det ut som en real kar har fattet interesse for meg. Hvorfor kan jeg ikke bare lene meg tilbake og nyte det? Fatter det ikke. Jeg tror at jeg driver og garderer meg, siden jeg har vaert borti en del menn med ikke seriose hensikter kan man si. Jeg har ogsaa tenkt at jeg maa snakke med ham om disse tingene, men saa er det saa tidlig enda, vil ikke sitte og snakke om mine "angster" naar vi har det saa koselig sammen..... Faar vel ta tiden til hjelp, og jeg vil vaere trygg paa ham foer jeg gaar videre. Og det gjelder kanskje deg ogsaa? (sitter i et annet land og skriver ifull fart)
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Litt godt å høre at jeg ikke er den eneste. Har også vurdert å ta det opp med ham, men som deg så føler jeg at det blir litt i tidligste laget. Jeg prøver på en måte å tenke rasjonelt når jeg får angsten, at dersom jeg ikke hadde likt ham så hadde jeg visst det med sikkerhet. Skal møte han i kveld. både gleder meg og gruer meg. Men tror jeg skal prate litt med ham og si at jeg har behov for å ta det litt med ro, da jeg gjerne får en sånn angst hvis ting går fort eller blir seriøst veldig fort. så da får vi se hvordan det går..
Xtra_lilje Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 skulle tro det var meg som hadde skrevet dette.... har også møtt en kjekk, trivelig, oppegående, sosial og-alt-det-der som er helt på knærne etter meg....pussig nok gir han meg alt jeg savnet fra min forrige kjæreste ( som var ganske ego og lite romantisk, men jeg var helt på knærne etter han). nå, har jeg fått alt jeg trodde jeg savnet, men så.. så får jeg angst likevel.. ikke minst fordi han er så utrolig åpen og ærlig om hva han føler og synes om meg. sukk. føler meg ganske selvdestruktiv faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå