Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Har det noe å si om jeg ikke har kvitteringen? Sønnen min fikk et par til jul i fjor og de er nå gåen. Desverre har jeg ikke kvitteringen. Glemte å få den av mormor. Hva tror dere? Skal jo prøve meg da, men kjekt å vite hva som gjelder her!
Titta Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Lillebroren til min samboer fikk hvertfall byttet sine på Spaceworld uten kvittering, så det er jo verdt ett forsøk.
TheHairyToothfairy Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Strengt tatt skal forhandleren ha tilgang til kvitteringen i lang tid, så fremt den er kjøpt på navn.
Kaffegjesten Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Strengt tatt skal forhandleren ha tilgang til kvitteringen i lang tid, så fremt den er kjøpt på navn. Kvittering kan da ikke være viktig i dette tilfelle ettersom Koss reklamerer med livstidsgaranti uansett. Senest i Aftenposten idag.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Kvittering kan da ikke være viktig i dette tilfelle ettersom Koss reklamerer med livstidsgaranti uansett. Senest i Aftenposten idag. Håper du har rett! Man skulle jo tro det da, det går jo ikke an å ta vare på kvitteringer i årevis heller. Eller jo, det går jo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå