Gå til innhold

CD-spiller for barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en cd-spiller for små barn. Har en toåring jeg tenker kan få utvikle seg litt videre fra sånne spilledåser man bare skal trykke på. Det må være veldig enkelt og robust, selvsagt. Kanskje neon har egne cd-er som tåler litt mer også? Hva vet vel jeg?

Har søkt litt på nett men finner ikke noe - kan og skal også dra på litt større leketøysbutikker. Men jeg tenkte at hvis noen visste noe om hvor og hva etc så kunne jeg begrense det generelle søket litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sonen är inne på sin andra CD-spelare. Han blir snart fyra år.

Vi har köpt billiga spelare på Claes Ohlson eller liknande för ca 300 kr och de har hållt relativt bra. Antennen till radion går förstås av redan första veckan men spelaren håller bra.

Den här kanske?

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=21955301

Eller den här från elkjöp

NetOnNet finns också flera billiga

Eller finns det någon mening med att det är just en spelare för barn?

Jag tycker att sonen lärde sig knapparna otroligt fort, jag tror han fick spelaren före 2 års ålder men jag är osäker.

Skrevet
Eller finns det någon mening med att det är just en spelare för barn?

Jag tycker att sonen lärde sig knapparna otroligt fort, jag tror han fick spelaren före 2 års ålder men jag är osäker.

Nei, ikke annet enn at jeg tror jeg har sett slike med litt artige farger og sånn. I tillegg kan det av og til være en stor fordel at det er et markant skille mellom mamma og pappas og lille Troll sitt.

Skrevet

Tusen takk for tips, forresten! :bukke:

Skrevet

Vi legger inn sanger på MP3 spiller, som vi kobler til en vanlig radio som står høyt oppe og 4 åringen ikke får betjene selv. Mp3 spilleren har han arvet fra storebror som ville ha en større. Men en liten en koster ikke all verdens heller. På den måten får vi bedre lyd enn på disse barnespillerne som er fine og se på (har hatt Fisher Price sin, men den var vi ikke fornøyd med), samtidig som vi beholder cd-ene ripefrie...:)

Skrevet

Ett stort tips är att ni spelar av (rippar) alla barnets CD skivor INNAN barnet får ha hand om dem, då kan ni enkelt göra nya kopior och egna blandningar av sångerna allt eftersom skivorna repas och smaken visar sig.

När vi är ute och reser, gör vi ofta i ordning två nya skivor: en med musik och en med sagor/eventyr. Det är lyckat.

Skrevet

Vi kjøpte Clas Ohlson-variant til 300 kr til fettere til jul i fjor, og M fikk en Philips til 500 nå denne uka. Den står foreløpig høyt opp, hun er bare 16 mnd. Så vi løfter henne opp og viser hvilke knapper hun skal bruke.

Fetterne var 4 og 6 i fjor, og har brukt sin masse. Den er fortsatt like god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...