Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #1 Skrevet 21. november 2007 Hei, håper det er noen her inne med råd til meg... Jeg har en fantastisk flott kjæreste, og tenner selvfølgelig masse på ham. Men det er noe merkelig når vi skal ha sex - jeg (som i tidligere forhold ofte har hatt problem pga at jeg var for tørr) er så veldig våt, at det blir for lite friksjon! Ofte må jeg avslutte med å bruke handa eller munnen, for at han skal få til å komme. For han føler nok ikke så mye under "akten" når det blir så lite friksjon. Hva kan jeg gjøre for å bli tørrere? Før samleiet, etter forspillet, prøver jeg å fjerne det meste av det våte når han ikke ser på, med en klut eller bare handa el.l. Men det kommer snart tilbake igjen. Har forresten nettopp vært på GU, og er helt frisk, og det er ikke sopp el.l. (for å være sikker tok jeg en kur for ca 3 uker siden...)
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #2 Skrevet 21. november 2007 Hei, håper det er noen her inne med råd til meg... Jeg har en fantastisk flott kjæreste, og tenner selvfølgelig masse på ham. Men det er noe merkelig når vi skal ha sex - jeg (som i tidligere forhold ofte har hatt problem pga at jeg var for tørr) er så veldig våt, at det blir for lite friksjon! Ofte må jeg avslutte med å bruke handa eller munnen, for at han skal få til å komme. For han føler nok ikke så mye under "akten" når det blir så lite friksjon. Hva kan jeg gjøre for å bli tørrere? Før samleiet, etter forspillet, prøver jeg å fjerne det meste av det våte når han ikke ser på, med en klut eller bare handa el.l. Men det kommer snart tilbake igjen. Har forresten nettopp vært på GU, og er helt frisk, og det er ikke sopp el.l. (for å være sikker tok jeg en kur for ca 3 uker siden...) Hei. Har du spurt han om du er for våt? Dama mi blir og veldig våt, jeg for min del synes ikke hun kan bli våt nok selv om det flommer over av og til. Sier bare....deilig
Gjest TS Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 Hei. Har du spurt han om du er for våt? Dama mi blir og veldig våt, jeg for min del synes ikke hun kan bli våt nok selv om det flommer over av og til. Sier bare....deilig Åh, hadde ikke tenkt over at han faktisk kanskje ikke synes det er så ille.... Kanskje det er bare jeg som er drama queen. Får håpe han tar det som et kompliment, at han merker hvor våt jeg blir når han tar på meg...
minemor Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Jeg er ogs FOR våt, men mannen digger det - og har ingen problemer med friksjon... Nyt d, d gjør nok han;)
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 Åh, hadde ikke tenkt over at han faktisk kanskje ikke synes det er så ille.... Kanskje det er bare jeg som er drama queen. Får håpe han tar det som et kompliment, at han merker hvor våt jeg blir når han tar på meg... Hvis det ikke er noe problem for deg trur jeg ikke du skal bekymre deg :o)
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Jeg er også så irritert over at jeg blir så våt, blir mye mere våt nå enn da jeg var yngre!
Hoppetaujenta Skrevet 22. november 2007 #8 Skrevet 22. november 2007 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest morthal Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Jeg blir også FOR våt. Og det er fint lite jeg får gjort med det. Har prøvd alt. Han jeg var sammen med likte det ikke, han sa det ble så mye søl. Vi er ikke sammen lenger nå. Og bare for ordens skyld. Det er ikke derfor.
Gjest Erfaren_mann Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Jeg tror kjæresten din rett og slett har for liten kuk. Liten kuk er alt under 17cm. Det beste hadde vel vært å dumpe han. Med en så ubrukelig penis så er det ikke noe vits å leve.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2007 #11 Skrevet 9. desember 2007 Jeg tror kjæresten din rett og slett har for liten kuk. Liten kuk er alt under 17cm. Det beste hadde vel vært å dumpe han. Med en så ubrukelig penis så er det ikke noe vits å leve. Jepp, det er bare de over 17 cm som burde ha livets rett. En glimrende måte for å skape et samfunn supermennesker. La oss også si at vi dreper alle som har en IQ under 120, er mer enn 5 kilo overvektig/undervektig, og vi må selvsagt kun ha pene mennesker i tillegg. Alle med handicap eller sykdommer måtte også bort. I tillegg måtte jo alle med idiotiske holdninger bort. Så hadde du ikke måtte bort grunnet de foregående kriteriene, ville du definitivt røket på dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå