Gå til innhold

tv serie

Gjest tessa24

Anbefalte innlegg

jeg lurer på dere husker en tv serie som gikk på tv2 for noen år siden hvor det var en rik ranch eier som forelsket seg i en fattige jente og mye drama i den serien jeg tror den var fra colombia eller noe sånt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror eg vet hvilken du mener, og den er fra Brasil, men husker ikke hva den heter! Har drevet og søkt litt nå, men finner ikke noe. Snakket de ikke portugisisk? Og eg mener Sao Paulo va ofte nevnt, han va kvegeier? husker ikke så mye om handlingen men... hun unge jenten ble vel tilslutt konen hans? mener han va gift fra før også.. åh, irriterende å ikke komme på ka den heter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåstrupe

Mener du La Dueña? Det jeg husker om den serien var en vanvittig pen mann som het Jose Maria i serien og som eide naboranchen til en veldig pen jente som hadde hovedrollen. Husker ikke hva jenta het, men hun hadde en (ste-) søster som het Laura og var litt rar. Andre rollenavn jeg husker var den unge hushjelpa Blanca, kompisen til JM het Ignacio? Tror faktisk serien var på spansk, ellers hadde jeg ikke skjønt hva de sa (kan litt spansk).

jeg likte den serien veldig godt og ønsker at den kommer igjen. Den ble sendt på slutten av 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Juhu!Jeg fant tråden jeg letet etter!Flere som likte den serien ser jeg!",)Ja det stemmer,La Duena het den!Etter- skoletid- underholdning den gangen jeg gikk på ungdomsskolen",)Mye drama og romantikk-på spansk som er så vakkert,husker jeg ivrig noterte spanske gloser under filmen,hehe",)Bra underholdning husker jeg,lurer på om jeg hadde sagt det samme om serien hadde gått den dag i dag?",)

Noen som har kommet over et sted det er mulig å se evt kjøpe serien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...