Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Fant dette bildet på Mytights. Synes ikke det er så pent, men det er ganske kule leggings. Men det begynner å ligne veldig på strekkbuksene jeg gikk i på ungdomskolen. Kan man virkelig gå sånn? Synes den ser litt tynn ut til å brukes som bukse.

http://www.mytights.com/mytights/3788.html

Skrevet

sånne bukser var vel litt småpopulært i sommer? trange tights og kule topper ?

Skrevet

Leggings har jo vært populert en stund, men jeg har ikke sett noen med strikk under foten.

Skrevet

Har ikke sett så mye av det ute blandt folk, men mener å ha observert noen slike i H&M katalogen. Så det kommer kanskje til våren igjen.. ?

Gjest StockDama
Skrevet

Dette er det nye 80-tallet. Det er så utrulig mye fæle moter for tiden, så om strekkbuksa kom tilbake ville det ikke forundret meg i det heletatt =D

Gjest Borghild
Skrevet

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!! Grøss & gru!

Skrevet

Vel, bare jeg slipper en ny 17. mai der alle damene har rosa eller lilla discodress, poset opp med stramt discobelte i livet, (alternativt haremsbukse) er jeg fornøyd. :sjenert:

Gjest StockDama
Skrevet

de har solgt haremsbukser i høst...XD

Gjest Catwoman
Skrevet

Strekkbuksa kommer helt sikkert tilbake.

Jeg kunne godt tenkt meg det jeg - vil gjerne ha en strekkbukse til kosebukse, for den er veldig behagelig å ha på, ihvertfall den typen som var moderne for noen år tilbake - 14-15 år er det vel.

Skrevet

Strekkbukser er øgly bøgly!

Fytti rakkern!

Husker med skrekk og gru de svarte strekkbuksene jeg gikk med på 80 tallet!

Hm.. ser noen nevner "haremsbukser" - hva er det? :sjenert:

Gjest StockDama
Skrevet

Bukser som er ekstremt posete og har "skrittet" på buksa nedenfor knærne.

Skrevet

Håper virkelig ikke de kommer tilbake. Husker jeg hadde sånne da jeg var 8-9 år gammel. Grøss og gru!

Skrevet

De er snart i alle butikker...

Kommer nettopp fra Island, og der var de både på dongeri og dressbukser...

Gled dere jenter:)

Skrevet
Vel, bare jeg slipper en ny 17. mai der alle damene har rosa eller lilla discodress, poset opp med stramt discobelte i livet, (alternativt haremsbukse) er jeg fornøyd. :sjenert:

:hoho:

For øvrig syns jeg både strekkbukser (slike bestemoren min gikk på skitur i, vel og merke) og haremsbukser er ganske så kult. ;)

Skrevet

De har iallefall strekkbukser på HM.no nå, og de er nesten utsolgt. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...