*Pepperkake* Skrevet 20. november 2007 #1 Skrevet 20. november 2007 Før lagde kjøleskapet vårt hamsterlyder. Sånn forsiktig smatting som er helt lik en hamsters lyder. Nå lager den plutselig duelyder! Altså det kurrer nå... Er det normalt at de plutselig endrer "språk" :klø:
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Er det normalt at de plutselig endrer "språk" :klø: Aner ikke, men det er jo så populært med forskjellige språkkurs nå. Pass på hvis det begynner å raute!!
*Pepperkake* Skrevet 20. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2007 Aner ikke, men det er jo så populært med forskjellige språkkurs nå. Pass på hvis det begynner å raute!! Ja guri! Hva gjør jeg da?
Gjest Novanov Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 Kjøleskapet mitt lager brekelyder.. litt som en hes sau..
wondergirl Skrevet 21. november 2007 #5 Skrevet 21. november 2007 Det kan være rørene bak kjøleskapet som står litt i klem. Eller at det er på tide å fryse av kjøleskapet. Hvis du ikke liker duelydene, da!
*Pepperkake* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. november 2007 Ja jeg oppdaget at frysedøren ikke var skikkelig lukket i går, så jeg får høre etter hvordan lydene er i dag!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 Ja guri! Hva gjør jeg da? Er litt usikker, men hvis du lærer deg å melke så får du kanskje helt fersk melk.
Gjest Blondie65 Skrevet 21. november 2007 #8 Skrevet 21. november 2007 Det er nok på tide med en runde defrosting i frysedelen. Det er det hos meg også. Sukk ...
*Pepperkake* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2007 Er litt usikker, men hvis du lærer deg å melke så får du kanskje helt fersk melk. Jeg drikker ikke melk! Det er nok på tide med en runde defrosting i frysedelen. Det er det hos meg også. Sukk ... Hmm men det er jo nesten ikke is der? Jaja, jeg får høre etter i kveld!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #10 Skrevet 21. november 2007 Jeg drikker ikke melk! Mal det brunt så får du sjokolademelk.
*Pepperkake* Skrevet 21. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2007 Mal det brunt så får du sjokolademelk. Å ha oppi O'boy er kanskje lettere?
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2007 #12 Skrevet 23. november 2007 Å ha oppi O'boy er kanskje lettere? Ja, det var smart. Åpne et eller annet bak dere de rørene er og hell oppi oboy. Ikke bry deg om det blir mer bråk - det er sikkert bare forbigående.
Miamor Skrevet 24. november 2007 #13 Skrevet 24. november 2007 Det er hverken en hamster eller liten bjørn i kjøleskapet ditt. Nye kjøleskap lager mer lyder enn gamle, og grunnen til det er at kjøleskap ikke lenger har Freon i seg. Kjøleskap lages med andre og mer miljøvennlige materialer, noe som gjør at de lager mer lyd. Jeg trodde det var noe galt med mitt nye kjøleskap, det høres av og til ut som om det er et lite dyr inni som vil ut. Så jeg ringte til butikken, og da fikk jeg vite at det er helt vanlig at kjøleskapet brummer og smatter...
*Pepperkake* Skrevet 24. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2007 Jeg VET at kjøleskap lager lyder. Hvis du leser tråden ser du at den hadde endret seg, og det var det jeg lurte på.
Lotten Skrevet 24. november 2007 #15 Skrevet 24. november 2007 Jeg VET at kjøleskap lager lyder. Hvis du leser tråden ser du at den hadde endret seg, og det var det jeg lurte på. I tillegg til å sjekke om skapet bør avises, kan det være en ide å sjekke om det har samlet seg mye støv på baksiden av skapet. Støvsug den svarte delen bak, gassen skal passere opp og ned i slynger, for derigjennom å bli kjølt ned. Hvis det er mye støv der, vil ikke gassen bli skikkelig avkjølt, og motoren må jobbe hardere for å følge med. Da kan den lage andre lyder enn tidligere.
*Pepperkake* Skrevet 24. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. november 2007 Det har såvidt blitt et år gammelt så det skal nok ikke avvises. Og nå er lydene normale igjen så da var det bare at døren ikke var helt lukket.
Pum@ Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Mitt kjøleskap lager så høye lyder at jeg stadig vekk må bort og kikke om det er noen som kommer på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå